Torro Panther Ausf.G

Odpovědět
Drake
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1238
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
7
Lokalita: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od Drake »

Nějak se to tu kromě Pechyho nehýbe, tak hodím pár fotek z postupu na starém Pantheru.
Krémák mě už dávno štval se svým rýpáním ohledně střeliště na Pantheru, tak jsem se do toho pustil, bylo to docela jednoduché.......
Vyvrtat díru do trupu.
Obrázek
Osadit odlitek střeliště z RCtank.de
Obrázek
A vše nabarvit.......tady jsem původně chtěl nechat střeliště v suříkově červené základovce, ale takhle obří červenej weakspott by si prostě posádka nemohla v boji nechat na tanku, takže šup do kamufláže.
Obrázek
Dílo je hotovo, nakonec jsem to ještě sladil pigmentama aby nátěr nebyl "nový" ale foto kvůli slabému světlu jsem už nedělal.
Drake
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1238
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
7
Lokalita: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od Drake »

Jelikož starý Panther byl airsoft verze a já chtěl zákluz tak při přestavbě vany a elektroniky jsem se rozhodl vylágrovat i BB systém a namontovat zákluz se zábleskem. Na Panzeru IV a Shermanu jsem dělal zákluzový systém z destiček plasticardu a to nebylo ono, sice to funguje, ale je to křehké, takže jsem přemýšlel nad využitím 3D tisku. Zákluz byl původně dělaný na T-34/76, ale trošku jsem to přehnal s délkou závěru zbraně. Nakreslil jsem si to v práci, poslal Ivanovi který byl tak hodný a prototyp mi vytiskl. Doma bylo rozčarování že jsem udělal chybu a do věže Téčka se to vlezlo jen tak tak.......ale pak mě napadlo to nacpat do věže překopávaného Pantheru a SUPER. závěr zákluzového systému tam padl jako prdel na hrnec 8-)
Celý závěr je uchycen čtyřmi vruty na vnitřní masku kanonu.
Obrázek
Sedí to krásně a je to pevné.
Obrázek
Při montáži do věže je trochu problém s depresí kanonu, je o dva stupně menší než u reálného tanku kvůli táhlům zákluzového serva k závěru.
Obrázek
Nicméně ve věži je zase dostatek místa pro kabeláž, serva nebo nějaké dodatečné funkce na figurce velitele.
Obrázek
Drake
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1238
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
7
Lokalita: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od Drake »

Zde ještě video z funkce zákluzu, výchylky serva se doladí na elektronice.
https://www.rajce.idnes.cz/otzdrake/alb ... 1632192906
pechy
PzKpfw III
PzKpfw III
Příspěvky: 98
Registrován: 08 led 2024, 17:25
1
Lokalita: Sázava

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od pechy »

Super práce ahoj
Drake
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1238
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
7
Lokalita: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od Drake »

Ahoj Peťo, přehodím debatu z Lešan sem ať to Vláďovi neplevelíme.
Fotek není třeba, jedná se o problém elektroniky, respektive nastavení Elmodu, nedaří se mi snížit rychlost tanku, s nastavením už se hrál Jano Scout se synem, při motorech Krick a převodovkách 1/3 se nám podařilo rychlost jakž takž snížit dvojím stupňem napájení volitelným na vysílači a to 11,4V kdy motory dostávají plný proud a napětí a mají 100% výkon, nebo 7,2V kdy mají adekvátně snížený výkon, ale i sílu, nicméně se tank hýbal relativně pomalu a byl schopen jízdy v koloně, bohužel na manévrování to moc nebylo. Teď jsem zkusil vyměnit převodovky za nové moderní 1/7 s klasickými motory tuším velikost 380 nebo 400 a 28 000 otáčkami, bohužel tank je zase příliš rychlý na oba stupně napájení, zkoušel jsem to v Náchodě tam v trávě jezdil docela v pohodě, ale Lešanské koberce a písek neposkytovaly dostatečný odpor tak to byla "formule". Bohužel na tu novou převodovku nemůžu dát Kricky protože je tam problém s výškou převodovek a velikostí (průměrem) motorů. Takže po poradě s Kuldíkem až ve středu přiletím domů, tak zkusím nastavit Elmod opět na 7,2V a použiju 2S baterky, před tím mi to na ty rychloběžné motory fungovalo. Dřív jsme to předělávali na 11,4 právě kvůli Krickům. Já bohužel elektronice rozumím ještě méně než koza petrželí, umím mechaniku a barvy.....takže v tomto musím spoléhat na zkušenější kamarády.
Naposledy upravil(a) Drake dne 01 čer 2025, 21:48, celkem upraveno 2 x.
Drake
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1238
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
7
Lokalita: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od Drake »

Ještě jsme se s Kuldíkem bavili že kdyby to opravdu nešlo, tak mám doma jeden Beier který mám nachystaný do Panzeru 34/747r. Tak by jsme ho když tak dali do Panthera. S Beierama mám zkušenosti že tam to snížení rychlosti funguje perfektně. Mám Panzer IV a Sherman s klasickými motory a převodovkami 1/3 a sám víš z akcí že jsou to "plaziči" :lol:
Uživatelský avatar
PetrNC
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1324
Registrován: 22 led 2012, 21:04
13
Lokalita: Náchodsko

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od PetrNC »

Jasně, rozumím. Já jsem měl na mysli přejít na pomaloběžné motory 540 a převodovky na míru, nevím, zda-li jsme už se o tom bavili, ty motory vzhledem k účinnosti mají paradoxně menší adběr a větší sílu, než "trápící se ctyřstovka".
Drake
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1238
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
7
Lokalita: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od Drake »

bohužel převodovky na míru jsou mimo moje technické možnosti, teda pokud bych si nenakoupil komponenty, hlavně kola, výpočet bych zvládnul. Jinak ty motory v těch nových převodovkách jsou 390 a mají 28 tisíc otáček, což je docela hodně. Redukce otáček je 76/1 což není špatné, ale je to pořád moc.
Uživatelský avatar
PetrNC
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1324
Registrován: 22 led 2012, 21:04
13
Lokalita: Náchodsko

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od PetrNC »

S bočnicemi převodovek Ti mohu pomoci ....... cool
Drake
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1238
Registrován: 11 čer 2017, 16:27
7
Lokalita: Kyjov

Re: Torro Panther Ausf.G

Příspěvek od Drake »

Peťo, paradoxně ty bočnice jsem si schopen vypálit na laseru asi jako jedinný díl. Resp. nakreslit a přihodil bych si to nenápadně k některé z našich kooperačních zakázak. Já mám pod palcem jen plasmu a ta je nevhodná pro malé díly. Zvládl bych i osky na soustruhu.....nicméně kola bohužel ne, modulové frézy máme v práci až od velikosti tuším 5............

Obecně ono by stačilo udělat na převodovky co tam mám teď redukce, jako to kluci dělávali dříve, ale převodovky jsou relativně vysoké a redukce se tam nejspíše nevlezou.
Odpovědět

Zpět na „Panther“