Ahoj Drejku.
Ak si si všimol,tak ako sa pridávajú ozubené kolieska do prevodoviek tak zase dvihnú otáčky motora.
A zase to nič nemení.
Čo sa týka prevodovky a pridanej prevodovky z vrtuľníka som zrušil celú jednu bočnicu(z vrtuľníka) na prevodovke a namontoval som to na prevodovku Taigen TG1202-S.
Jedna bočnica mi dovolila zúžiť prevodovku o nejaké 2 mm čo bol problém.
2 prevodovky už šlo uložiť vedľa seba.
To som spravil na Tigrovi 1.
Tak neviem aké sú rozdiely vo vnútri týchto 2.modelov v mm.Kdesi mám ešte fotky.
solo
Torro Panther Ausf.G
Re: Torro Panther Ausf.G
,,Z tohto klubu sa neodchádza, buď Ťa vyhodia,alebo ,,Tu,, zomrieš....,,
Re: Torro Panther Ausf.G
Průmyslová ocelová ozubená kolečka jdou koupit od modulu M0,5 výše. Dobře se upravují a ta s přímým ozubením se vyrábějí s odstupňováním po jednom zubu do určitého počtu zubů. Kola s šikmým ozubením na trhu jsou od modulu 1, jejich výběr je podstatně menší, cena je značně vyšší, ale jsou super ....
Zkus nad tím prosím pouvažovat. Pomaloběžné motory 540, převod na rozumné ježdění pak vyjde v celkovém poměru 35 - 40 : 1. Musí se to ale do tanku samozřejmě jejít, ale mně se to podařilo dát i do Hetzeru .....

Zkus nad tím prosím pouvažovat. Pomaloběžné motory 540, převod na rozumné ježdění pak vyjde v celkovém poměru 35 - 40 : 1. Musí se to ale do tanku samozřejmě jejít, ale mně se to podařilo dát i do Hetzeru .....
Re: Torro Panther Ausf.G
Peťo, první zkusím tu méně komplikovanou cestu přes elektroniku........ty převodovky nechám až na konec, přeci jen je to už sofistikovaná záležitost kterou nemusím z hlediska výroby zvládnout. 

Re: Torro Panther Ausf.G
Jasně, to je rozumný postup. Na ty převodovky Ti ale nabízím svoji pomoc ..... 
