Díky za důvěru
Nějak se mi do toho předku nechce a nechce. Tak jsem celou korbu otočil a začal zase vzadu. Díky nápadu Sola jsem začal realizovat otvor pro plnění kouřového modulu. Původní (vytištěnou) krytku plnícího hrdla oleje do převodovek jsem odbrousil:
a vyvrtal otvor, kde bude zevnitř přichycena hadička vedoucí do kouřového modulu, který si ale musím vyrobit, aby se vešel přesně mezi převodovky a hlavně, aby byl spojen s horní částí korby (jinak bych to asi těžko rozebíral, protože dolní a horní část korby musí být oddělitelná, abych se kdykoliv mohl dostat ke vnitřnostem). Novou krytku jsem vyrobil z hliníkového plechu:
a celé je to otočné na šroubku 1 mm. Matičku M1 jsem musel vypilovat do šestihranu, aby to odpovídalo originálu:
No a když už jsem "řádil" vzadu, tak jsem konečně dodělal trubky pro kabely zadního pozičního osvětlení. Tady jsem musel trochu uhnout od originálu, protože v reálu jsou trubky přivařeny dole k zadnímu spodnímu pancíři, ale to, jak popsáno výše, by zamezilo možnost odklápění horní části korby. Tak jsem to připevnil k zadnímu hornímu pancíři. Tak snad znalci dvaasedmy mi to prominou
