Jelikož jsem byl z celé situace s levou převodovkou

- po konzultacích v práci mi došlo, že sama levá převodovka jde dost ztuha a tudíž jsem se zaměřil právě na důvod tuhosti převodovky. Po opětovném vymontování a započetí uvolňování 3 šroubků, které drží pohromadě stěny převodovky jsem zistil, že převodovka se uvolnila a šlape jak po másle. Mezi stěny pod šroubky jsem umístil po jedné vymezovací podložce, šroubky dotáhl a hle je po problému, převodovka šlape stejně rychle jako její pravá sestra a tank jede OK. Jsem šťěstný jako malé dítě





- provedl jsem krátkou provozní zkoušku a stejně si myslím, že motorky trochu více hřejí. Je pravdou, že teplotu motorků původní převodovky jsem nikdy nezkoušel, tak nevím jaká bývá jejich teplota.
- převodovky vyfoukám a promáznu přiloženým mazivem o víkendu bych chtěl podvozek vyzkoušet v terénu, tak potom dám zase vědět.
Čus Ivo
