Nikde jsem neviděl tuto převodovku úplně rozebranou. Jen částečně odkrytou.
Pro převody používají gumové ozubené řemeny do pomala. To je nízká hlučnost.
Jsou tam dva motory, jeden velký a druhý malý. Soudil bych, že jeden bude pro přímou jízdu, druhý pro zatáčení.
Mě se to líbí. Nic ale není známo jak je zpřevodovaná, aby to zase nejezdilo jako tryskáč.
Něco je zde.
https://www.rctank.de/Challenger-2-PDSG ... ting-plate
https://www.dklmrc.com/product/dk-fmpdsgb
Vlastnosti;
1. Rovný chod - protože pohyb vpřed a vzad je poháněn 1 motorem, obě strany výstupního hřídele se otáčejí synchronně, nedojde k žádnému rozdílu v otáčkách a udrží nádrž v chodu rovně a nebude to způsobeno odporem různých převodovek a dráha pak způsobila, že nádrž nemůže běžet rovně v tradičním systému dvojité směšovací převodovky.
2. Dobrá linearita řízení, při jízdě nízkou nebo vysokou rychlostí s tímto systémem se bude otáčet velmi hladce.
3. Super točivý moment - I ve složitém členitém terénu si stále udržuje dobrý výkon řízení.
K dispozici pro některé tanky z druhé světové války a moderní tanky. Kliknutím na seznam zkontrolujte dostupný model.
# Deska převodovky přímo vhodná pro trup nádrže HL, rozměr hřídele, rychlost a krouticí moment navržený tak, aby odkazoval na model nádrže.
# Namontujte také podvozek tanků Taigen/Asiatam/Torro. ale některá ozubená kola musí používat HL one, před zadáním objednávky se u nás informujte.
https://www.rcuniverse.com/forum/rc-tan ... video.html