Po akci Lešany, bych se rád trochu vrátil k tomuto tématu.
Jak vidíte na poslední fotce, tak boxy na uskladnění materiálu máme.
Chtěl jsem dovézt za autem jemnou hlínu, ale počasí absolutně nepřálo... dovezl bych hroudu bahna

Dokonce jsem byl i směrem na Lysou nad Labem pro zeleninu a tam je jemný písek s hlínou... zajímavý poměr, ale neodhadnu to. Jednoznačne je tam písek cítit jenom pohmatem. Ale souhlasím, že je to tmavší než nynější poměr v Lešanech. Podklad v muzeu na Smržovce je z vizuálního pohledu lepší ... je to vidět zde.... vybral jsem záměrně flekatý model s černou gumou na kolech pro porovnání... podle mne 1:1??? Byla tam kdysi na to brigáda

.
A tak mne nyní napadá se Vás zeptat, zda-li má cenu Lešanský materiál upravit... Mluvím nyní o lešanské včerejší akci.
Protože to bude stát čas, práci, starosti a naftu a aby to bylo účelné.
V Lešanech nechtěně proběhl vlastně "test"
Včera jsem si i uvědomil, že takto jednoduchý tankáč byl udělán ve dvou-třech lidech za 2 hodiny. Složení probíhalo dokonce od 15:30 - 16:30 za pomoci asi 8 lidí (děkuji za pomoc ještě jednou a všem

). V 16:50 jsem odjížděl jako poslední a už s naloženým a zapakovaným vozidlem a že těch krámů mám

co nakládat.
Takže
první věc materiál a jeho flexibilita při uložení atd.
Druhá věc byla a je...
návrh na palety, aby bylo na modely na vyvýšeném "podiu" vidět.
Tato myšlenka je zajímavá, ale mám dvě ruce... (ještě nevím jestli z např. bezpečnostních důvodů to povolí je uskladnit - hořlavý mat. atp. Nevím jestli v muzeu by to bylo vůbec možné).
Ale předpokládá to, že se mnou budete muset prosím někdo helfnout... s prosátím hlíny a pomoci mi palety vyložit/naložit a potom připravovat a sklízet....pravidelně... už nejsem nejmladší
Tak... jdeme do toho??? Má to smysl???
PS. síto na prosátí bylo (jestli je nezcizili) jakl na katrování je na značkách, která jsem tam nechal udělat a určitě jste se vyjádřili po ježdění k hrubosti materiálu. Co jsem si vyslechl, tak je dobrý a prošel hodnocením od těch co byli na místě
Děkuji za Vaše reakce