zde ještě pro inspiraci, jak jsem dělal sváry...
aby tmel držel, tak jsem mikrobruskou a řezným kotoučkem udělal drážku...do té pak vmáčknu tmel(měl jsem obavu, že na hraně by proti oděru moc nemusel držet) best image host
otáčky takové, aby se plast tavil
vytavený plast jde prstem vylomit
docela čistá práce
a trocha přesného ohýbání... 2,5 hoodinky, aby to sedlo s minimální vůlí z důvodu prostorové velikosti věže na modelu
ve skutečnosti byla pásovina přišroubována vždy dvěmi šrouby... to ještě dodělám, ale udělal jsem tam na koncovky jako "zpevňovací kolík"...malý šroubek M1,2...chci,aby se to neulomilo, jelikož to pak hodněkrát budu za schurtzny brát
první zkouška na pravé a levé straně
předělal jsem oproti původním leptům spodní závěs... podíval jsem se do dokumentace a otočil ho
navrtal jsem věž a osadil čepy ze šroubků M1,2... určitě při vyndavání věže to budu prát za plechy a tak, aby se to neulomilo
test otevírání...dalo mi to zabrat, aby vše hezky sedělo a nebyly přehnané vůle
posložil mi nový přípravek od Kovozávodů...vyzkoušel jsem jej a doporučuji všem
odtsraňovat vteřiňáků...
zkusil jsem zbytky přeteklého vteříňáku odstranit...odstraňuje ho postupně a tyčinkou na uši se to dá krásně odstranit... nenaleptává plast a prý dokonce ne ani čiré překryty kabin...ale to jsem nezkoušel...
za mne spokojenost s tímto pomocníkem