Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...
Re: Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...
Téčka mám akorát plastikove modely 1:35, hlavně jsem blázen do t-55 jinak RC mam tigra 1, akorát ho mám rozdělaný nějaké úpravi do terénu a td. Ale chtěl bych si koupit také T-34 RC akorát nevím na kolik to tak přijde samozdřejmě s kov. pási.
KDO NEZAŽIL NEPOCHOPÍ !!!
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 14
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...
To téčko. koupíš pouze na Beami Trade.cz, Mají zimní a letní kamufláž, stojí 3200 kč. Je vybaveno IR střelbou a pojezdy jsou neproporcionální a poruchové. Po týdnu odešlo ovládání jednoho pásu na přijimači.Pásy tam vedou taky za 1990 kč.Pokud si necháš orig provedení ovládání a dáš těžké kovové pásy odkrágluješ přijimač na 50 proc.!! Pokud uděláš mou úpravu se dvěma regulátory za celkem 1800kč dalším vysilačem a přijimačem za cca1000 kč-použité i daleko míň,neprohloupíš. Vše si rozvaž , dojeď se podívat, pomohu s instalací a koupí komponentů..
zdarec..

zdarec..
nejde li o život, jde o hov .......
Re: Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...
Tak ti díky za radu, jsou to docela velké částky a ty jsi dotoho investoval kolik? jestli to není tajné. Díky moc.
KDO NEZAŽIL NEPOCHOPÍ !!!
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 14
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...
Chceš li to téčko mít nezbyde ti nic než ho tam koupit. Pokud jej budeš provozovat s orig vybavením připrav se na brzské reklamace a nechuť dál provozovat původní stav. Do terénu rozhodně nejezdi.Motory fungují jen naplno a vypnuto. Tím pádem, pokud je tank na trávě či ve stoupání, nebo jen na koberci, motory náhle zaberou a zafunguje váha stroje, odpory v převodech a nakonec i odpor terénu.To se projeví prudkým nárazem ampér v motoru, RC spínači v přijimači a poškozuje se systematicky elektronika obsluhující pojezdy do doby, kdy vydechne naposled...Vojtiš píše:Tak ti díky za radu, jsou to docela velké částky a ty jsi dotoho investoval kolik? jestli to není tajné. Díky moc.



nejde li o život, jde o hov .......
Re: Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...
Myslím že jsi mi napsal dostačujíci článek k tomu že budu muset udělat pár fušek a určitě nechci zůstat jen tak u radosti, mám rád když všechno funguje tak jak má a to ježděni po parketách to je pro malé kluky a ne promě.A jak ty už jezdíš?
KDO NEZAŽIL NEPOCHOPÍ !!!
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 14
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...
Vojtiš píše:Myslím že jsi mi napsal dostačujíci článek k tomu že budu muset udělat pár fušek a určitě nechci zůstat jen tak u radosti, mám rád když všechno funguje tak jak má a to ježděni po parketách to je pro malé kluky a ne promě.A jak ty už jezdíš?
Jo jezdím, s kovovými pásy, i v terénu po zahradě na sypké prachovité hlíně pokoseném trávníku (vyhrabaném). Jen se vyhýbám otáčení smykem. To se nabere nad pás dost materiálu a mohlo by to bloknout pojezd, či trhnout pás.Ale ty regly mají proudovou i tepelnou ochranu a spolehlivě vypínají při větší zátěži.Podotýkám, že mám orig,převodovky, ne 1:3.Takže ty kladou na motor a odebíraný proud při jízdě v terénu vyšší nároky. Ale nic dramatického se neděje. Tank občas pípne když je toho na něj moc a zastaví sám.Doběhnu k němu vyčistím pojezd a jede se dál.Na bezpečné jezdění jsou ale jiné povrchy s jinou strukturou na speciálních dělaných dioramatických tratích (někde tu visí odkaz jak a z čeho).Jednodušeto co se ti zamíchá pod kola v pásu, nesmí být pevné a větší než 3 mm v průměru.(alespoń pro mnou provedenou úpravu pérování a délky pásu). sypká hrudečka hlíny může být i větší, kola to pomelou na velikost, jež hnací kolo stráví a pás taky. Zatáčím spíš s větším poloměrem s oběma pásy v záběru, aby se při bočním sunutí pásu uvnitř zatáčky toho nedostalo moc. Ani toto opatrné jezdění neubírá nic na kouzlu a dramatičnosti jízdy v terénu, Skutečné mašiny taky nevyjížděly kopce o 45 st. náklonu, nebo po balvanech kolem dvou metrů. Daleko větší průser by byl, kdybych měl převody 1:3..Tam než by regl vyhodnotil že je přetížený, je pás urvaný kamínkem nebo hroudou. Tento převod dává velkou sílu na výstupu a málo zatěžuje motor i s regulátorem.Ten pak nerozpozná, že se na konci něco děje a vesele tlačí proud do motoru, a ten pak může poškodit kola, nebo pás.tim se nechci vymlouvat, že nemám na řádné převody 1:3,

zdarec.
nejde li o život, jde o hov .......