Panther ⇒ panther ausf.g z konca roku 1944
-
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1243
- Registrován: 11 čer 2017, 16:27
- 8
- Lokalita: Kyjov
- Stav: Offline
Re: panther ausf.g z konca roku 1944
Vypadá krásně, asi jedinné co bych doporučil je vyztužení vany nebo její náhrada za kovovou. Časem dojde u plastové k deformaci v oblasti nálitků pro uchycení napínacích kol které pak nejsou rovnoběžně s osou korby a způsobují padání pásů, já to řešil že jsem dal průběžnou osu z tuším 10mm kulatiny. Nakonec jsem přešel celkově na kovovou vanu u dvou ze tří Pantherů co mám, třetí to taky nakonec čeká, ale až budou dokončené další projekty.
-
Autor tématu - PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 609
- Registrován: 03 čer 2012, 07:46
- 13
- Lokalita: Nitra
- Stav: Offline
Re: panther ausf.g z konca roku 1944

este som ma napadlo: heng long robi dva druhy ustovej brzdy, velku a mensiu. mensiu ma napr stugIII.
na panthera by sa asi lepsie hodila ta mensia.
-
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1243
- Registrován: 11 čer 2017, 16:27
- 8
- Lokalita: Kyjov
- Stav: Offline
Re: panther ausf.g z konca roku 1944
Panther, resp kanon KwK 42/70 měl svůj typ úsťové brzdy, pokud chceš nějakou historickou věrnost tak nezaměňovat. Úsťové brzdy se dělaly specifické dycky pro určitý druh kanonu, vycházely z jeho technických a výkonových specifikací a požadavků kvůli namáhání konstrukce tanku při výstřelu. Je to pěkně vidět např na kanonu KwK 40/43 a KwK 40/48 ačkoliv došlo k prodloužení zbraně o "pouhé" 3 ráže tak kratší kanon má jednokomorovou zaoblenou úsťovou brzdu kdežto pro delší kanon existují tři druhy mnohem masívnějších úsťových brzd dle výrobní šarže kanonu.