Moc díky. Není to úplně umělecká práce, ale "jistou" podobnost s vodícím kolem to má. Dojel bych si na Ukrajinu a vzal bych si nějaké z rozstříleného BVP, ale cesta by asi nebyla úplně snadná a navíc se mi porouchalo zmenšovadlo a špenát jsme snědli.
Mě jde o hlavně funkčnost a to si myslím, že funkční to bude. Jinak, protože je ve vodícím kole poměrně málo místa na jistící šroubek s podložkou, tak jsem uchycení vymodeloval tak nějak opačně:
Základem (tedy osou) vodícího kola je čep s osazením (vlastně ve tvaru nýtu) na nějž přijdou ložiska rozepřená takovým plastovým mezikružím a celé se to nalisuje do vodícího kola a vyčuhující kus osy se zasune do ramene napínacího mechanismu a zajistí se červíkem. Výhodou je možnost nastavení přesné vzdálenosti od bočního pancíře a dosažení rovnoměrného pohybu pásu bez jakéhokoliv zkroucení.
Jinak je vidět z obrázku, že i koupené rameno napínacího mechanismu jsem musel upravit tak, aby nikde nepřekáželo článkům pásu, který se bude odvalovat po vodícím kole:
Stejný princip uchycení bude použit i u pojezdový kol, protože i na jejich ramenech je možnost jištění osy červíkem. Naštěstí u hnacího kola to řešit nemusím, páč je na ose na fest
