Dokončení T-34 na 40 mhz, aneb konec Suvorova...
Napsal: 19 bře 2011, 21:43
Takže až nyní mohu říci, že jsem asi dokončil totální přestavbu Torrácké třicetčtverky do použitelného stavu.První kroky a systém ovládání zde byly díky Rudynovi umístěny na fotkách a já jsem vše pro úpravu modelu zde sáhodlouze popsal
poslédní příspěvek popíše změnu image tanku ze Suvorova na běžný poválečný standart konce šedesátých let, kdy se na něm stále cvičily zálohy a byly stále používány jako druhosledové bojové prostředky..Provedení jsem použil z černobílé dobové fotky, ze cvičení asi Přáslavických tankánů v prostoru Libavá.Jde o stroj č.4.Odstín barvy je kompromisem mezi všemi provedeními ze všech mnou dosažených obrázků v barvě. Bohužel má vybraná čtyřka v barvě nebyla k mání. Nicméněto bude asi ono... Proč čtyřka? Protože libavou znám (30 km od mého domu) a sloužila na moravě... ;)Doplnil jsem orámování světla, postavil notek,(modurit) orámoval ho (vše z pocínovaného CU drátu 1 mm) Po přetření povrchu barvou agama, natonovanou do odstínu a zaschnutí, je všude znázorněno oreznutí v místech, kde se hodně šlape, pokládá vše možné, všude tam kde se něco častěji otvírá (panty poklopů, motor.krytů, zadní kruhový dekl motoru, zámky kastlíkú atd.) Je nazanačeno i běžné oreznutí na svarech plátů, ta se loupou všude první (jiné tepelné pnutí než ostatní okolní materiál).Po tom všem jsem trochu zaváhal a vzpoměl si jak byly naše mašiny na vojně popatlané od kluků po běžném provozním zacházení. Takže jsem na bečky s naftou znázornil lakem přeteklou naftu zateklou až kam to jde (jsou to čuňata)Tato místa zústala vždy i po utření lesklá. dále jsem zamastil od rukou zasraných olejem a mazadly některá madla, místa mazaná vaselinou. Časem se dám do nějakého pražce přivázaného na blatník, či na záď vany, do figurek záložáků, povalujících se po tanku, zamaskovaném někde na Libavé a nudících se k smrti.(znáte to bývalí záklaďáci, ne?) S patinou pásů jsem se nikterak neobtěžoval, ta se krásně začla tvořit sama spolu se zaprášenými koly, atd.
Další fotečky co tu hodný Rudynek pověsí jsou vnitřnosti UNI-duálního vysilače. Po odsunutí vrchního šuplíku, je vidět vlevo deska původní Torro hrůzy s trochu zpřístupněným vypinačem, a vyvedení tří tlačítek na dosah prstu levé ruky. Konzola tlačítek je šikmo položena.Antena, jak jsem psal posledně, je přesně akorát po obvodu vnitřku bedny.časem musím vyvést vypinač taky na povrch, abych nemusel pootvírávat šuplík při každém vyp.a zap.Povrch rovněž bude natřen v kamuflážním maskáčí (stylovka) Jakmile budou nějaké novinky, přidám je. Přestavbu na duál AM-FM doporučuji, je to banálně jednoduché a levné...
Tak ať Vám to jezdí...
poslédní příspěvek popíše změnu image tanku ze Suvorova na běžný poválečný standart konce šedesátých let, kdy se na něm stále cvičily zálohy a byly stále používány jako druhosledové bojové prostředky..Provedení jsem použil z černobílé dobové fotky, ze cvičení asi Přáslavických tankánů v prostoru Libavá.Jde o stroj č.4.Odstín barvy je kompromisem mezi všemi provedeními ze všech mnou dosažených obrázků v barvě. Bohužel má vybraná čtyřka v barvě nebyla k mání. Nicméněto bude asi ono... Proč čtyřka? Protože libavou znám (30 km od mého domu) a sloužila na moravě... ;)Doplnil jsem orámování světla, postavil notek,(modurit) orámoval ho (vše z pocínovaného CU drátu 1 mm) Po přetření povrchu barvou agama, natonovanou do odstínu a zaschnutí, je všude znázorněno oreznutí v místech, kde se hodně šlape, pokládá vše možné, všude tam kde se něco častěji otvírá (panty poklopů, motor.krytů, zadní kruhový dekl motoru, zámky kastlíkú atd.) Je nazanačeno i běžné oreznutí na svarech plátů, ta se loupou všude první (jiné tepelné pnutí než ostatní okolní materiál).Po tom všem jsem trochu zaváhal a vzpoměl si jak byly naše mašiny na vojně popatlané od kluků po běžném provozním zacházení. Takže jsem na bečky s naftou znázornil lakem přeteklou naftu zateklou až kam to jde (jsou to čuňata)Tato místa zústala vždy i po utření lesklá. dále jsem zamastil od rukou zasraných olejem a mazadly některá madla, místa mazaná vaselinou. Časem se dám do nějakého pražce přivázaného na blatník, či na záď vany, do figurek záložáků, povalujících se po tanku, zamaskovaném někde na Libavé a nudících se k smrti.(znáte to bývalí záklaďáci, ne?) S patinou pásů jsem se nikterak neobtěžoval, ta se krásně začla tvořit sama spolu se zaprášenými koly, atd.
Další fotečky co tu hodný Rudynek pověsí jsou vnitřnosti UNI-duálního vysilače. Po odsunutí vrchního šuplíku, je vidět vlevo deska původní Torro hrůzy s trochu zpřístupněným vypinačem, a vyvedení tří tlačítek na dosah prstu levé ruky. Konzola tlačítek je šikmo položena.Antena, jak jsem psal posledně, je přesně akorát po obvodu vnitřku bedny.časem musím vyvést vypinač taky na povrch, abych nemusel pootvírávat šuplík při každém vyp.a zap.Povrch rovněž bude natřen v kamuflážním maskáčí (stylovka) Jakmile budou nějaké novinky, přidám je. Přestavbu na duál AM-FM doporučuji, je to banálně jednoduché a levné...
Tak ať Vám to jezdí...