T-34 od Torra
Napsal: 05 úno 2011, 16:57
.Tak jsem důkladně studoval materiály o výrobě téčka po válce a zjistil, že Torro vlastně nabízí h\brid, mezi válečnou ruskou a poéválečnou naší výrobou..A sice vana s pojezdy je dle rozmístění světlometu a klaksonu pro pěchotu ruská verze a věž je provedení polské a naší (slovenské) produkce.Tam byl patrný rozdíl v umístění velitelské věžičky co nejvíce vlevo, čímž přesahuje do horního profilu věže, kde tím pádem, aby nebyl v tomto místě zeslaben pancíř, musel o být toto místo opatřeno srpovitým nálitkem.Náš-polský podvozek měl na některých kusech světlo na čelním plátu vedle poklopu řidiče, anebo na původním (ruském) místě.Ovšem vždy byl kryt proti uražení ocelovou prutovou klecí kolem dokola. Vepředu pod světlem byl standartně montován "notek" a na bocích infralampy na noční vidění. Klakson se přemístil do levého zadního rohu korby a byl rovněž nějak kryt...Bohužel mé prameny nepopisují ani neukazují kde a jak. Tkže můj Suvorov bude po základním vytunění-(pásy kov, event.řádná RC souprava) přemalován a dotvořen na poválečný standart ČSSR.Navíc naše tanky byly ve skvělé povrchové úpravě odlitků a lišily se dle výkresů nanejvýš v řádu milimetrů, ne jako sověti -co kus to originál -s rozdíly až několik decimetrů... Jinak dotaz na Vás..otáčení protipohybem pásů ,Vychytávka ryze tanková, jak uvádějí prodejci všech modelů,se snad u druhoválečných mašin nešlo, nebo ne? Chápu tento pohyb, jezdil jsem UNC-060, ale u mechanických náhonů např.u Téčka ?No poučte mne, bude mi sice 50 ale tento směr techniky objevuji teprve vlastnictvím Téčka --14 dní ...Nemá někdo foto Téčka sloužícího v Přáslavicích, aby bylo patrné číslo a odstín barvy?
Moc díky-Richard
Moc díky-Richard