Stránka 1 z 2
smysl vychylky; Vyreseno!
Napsal: 05 črc 2010, 17:48
od sourekv
Vazeni kolegove,
chtel bych se poradit zda je normalni, ze tank jede dopredu na levy knipl dolu a dopredu na levy nahoru?
Diky. V.S.
Re: smysl vychylky
Napsal: 05 črc 2010, 18:56
od sakulajda
sourekv píše:Vazeni kolegove,
chtel bych se poradit zda je normalni, ze tank jede dopredu na levy knipl dolu a dopredu na levy nahoru?
Diky. V.S.
poradil bych ti, ale nechapu tvuj problem - popis lepe -( o jaky druh vysilace jde, stejne tak prijimac, co mas jak zapojene, atd ... - malo informaci)
Re: smysl vychylky
Napsal: 05 črc 2010, 20:27
od sourekv
sakulajda píše:sourekv píše:Vazeni kolegove,
chtel bych se poradit zda je normalni, ze tank jede dopredu na levy knipl dolu a dopredu na levy nahoru?
Diky. V.S.
poradil bych ti, ale nechapu tvuj problem - popis lepe -( o jaky druh vysilace jde, stejne tak prijimac, co mas jak zapojene, atd ... - malo informaci)
Mam desku RX-18, normalni vysilac-heng long, zapojeni je jedine mozne. Diky za reakci! Pokud mohu jeste neco upresnit tak se prosim ptej znovu. Problem spociva v obraceni ovladani jizdy vpred vychylka paky nahoru - jizda v pred, vychylka paky dolu - couvani. Tj. ted to imo funguje obracene. V.S.
Re: smysl vychylky
Napsal: 05 črc 2010, 23:52
od sakulajda
sourekv píše:sakulajda píše:sourekv píše:Vazeni kolegove,
chtel bych se poradit zda je normalni, ze tank jede dopredu na levy knipl dolu a dopredu na levy nahoru?
Diky. V.S.
poradil bych ti, ale nechapu tvuj problem - popis lepe -( o jaky druh vysilace jde, stejne tak prijimac, co mas jak zapojene, atd ... - malo informaci)
Mam desku RX-18, normalni vysilac-heng long, zapojeni je jedine mozne. Diky za reakci! Pokud mohu jeste neco upresnit tak se prosim ptej znovu. Problem spociva v obraceni ovladani jizdy vpred vychylka paky nahoru - jizda v pred, vychylka paky dolu - couvani. Tj. ted to imo funguje obracene. V.S.
jestliže při vychýlení páky vpřed jede tank vzad a při vychýlení páky vzad jede tank v před, pak může být problém na straně kabeláže u motorů.
Doporučuji odletovat dráty z motorů a postupně zapojovat - jeden odzkoušet a pak zapojit druhý
Jesli máš RX18, pak se dá zkusit prohodit konektory přímo na desce bez letování a otestovat co to udělá.
PS: na jednom motoru se dá prohodit + a - , dále se dají prohodit motory mezi sebou levá a pravá
Re: smysl vychylky
Napsal: 08 črc 2010, 00:21
od sourekv
Diky moc, mas to u mne. Chyba byla v zamene zapojeni motoru k desce RX-18 (prohozeni levy / pravy). V.S.
Re: smysl vychylky
Napsal: 08 črc 2010, 07:08
od sakulajda
sourekv píše:Diky moc, mas to u mne. Chyba byla v zamene zapojeni motoru k desce RX-18 (prohozeni levy / pravy). V.S.
No vidíš
Re: smysl vychylky; Vyreseno!
Napsal: 14 črc 2012, 18:35
od romann
taku podobnu chybu som mal aj ja.ked sa potlacila paka dopredu tiger isiel dozadu.prehodil som kable na motoroch a uz to chodi ako ma. dalsi problem je ze ked potlacim paku doprava tank zatoci dolava. je to mozne nejako spravit aby isiel doprava ked dam paku doprava a dolava ked je paka nalavo? dakujem
Re: smysl vychylky; Vyreseno!
Napsal: 14 črc 2012, 20:06
od Vojtiš
Přehoď dráty z pravého motoru na levé a z levého na pravé a musí to šlapat čus Vojtiš.
Re: smysl vychylky; Vyreseno!
Napsal: 14 črc 2012, 20:14
od romann
to som spravil,ostalo to rovnake a naviac tiger zacal jazdit: paka dopredu _ cuva,paka dozadu _ ide dopredu.tak som to vratil ako to bolo.
Re: smysl vychylky; Vyreseno!
Napsal: 14 črc 2012, 20:33
od Milan
Děláš totiž dvě věci naráz,měníš mezi sebou kabely a ještě vyměňuješ na motorech.
Takže : nejprve zjisti,který motor ovládáš.Např. dáš páku vpravo vpřed,měl by jet pravý motor a v tuto chvíli je ti jedno na kterou stranu.Pakliže jede levý,přehoď kabely na RX-18.
Pokud se ti motor bude točit opačně tak teprve nyní přehoď kabely na motoru.
Stejné opakuj na druhém motoru.
V RX-18 můžeš mít pro tuto chvíli zapojen jen jeden kabel pro motor.
A musí, opakuji musí to šlapat.Akorát před jakýmkoli letování odpoj letovaný kabel od RX-18.