smysl vychylky; Vyreseno!
smysl vychylky; Vyreseno!
Vazeni kolegove,
chtel bych se poradit zda je normalni, ze tank jede dopredu na levy knipl dolu a dopredu na levy nahoru?
Diky. V.S.
chtel bych se poradit zda je normalni, ze tank jede dopredu na levy knipl dolu a dopredu na levy nahoru?
Diky. V.S.
Naposledy upravil(a) sourekv dne 08 črc 2010, 00:17, celkem upraveno 1 x.
Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky
Re: smysl vychylky
poradil bych ti, ale nechapu tvuj problem - popis lepe -( o jaky druh vysilace jde, stejne tak prijimac, co mas jak zapojene, atd ... - malo informaci)sourekv píše:Vazeni kolegove,
chtel bych se poradit zda je normalni, ze tank jede dopredu na levy knipl dolu a dopredu na levy nahoru?
Diky. V.S.
Re: smysl vychylky
Mam desku RX-18, normalni vysilac-heng long, zapojeni je jedine mozne. Diky za reakci! Pokud mohu jeste neco upresnit tak se prosim ptej znovu. Problem spociva v obraceni ovladani jizdy vpred vychylka paky nahoru - jizda v pred, vychylka paky dolu - couvani. Tj. ted to imo funguje obracene. V.S.sakulajda píše:poradil bych ti, ale nechapu tvuj problem - popis lepe -( o jaky druh vysilace jde, stejne tak prijimac, co mas jak zapojene, atd ... - malo informaci)sourekv píše:Vazeni kolegove,
chtel bych se poradit zda je normalni, ze tank jede dopredu na levy knipl dolu a dopredu na levy nahoru?
Diky. V.S.
Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky
Re: smysl vychylky
jestliže při vychýlení páky vpřed jede tank vzad a při vychýlení páky vzad jede tank v před, pak může být problém na straně kabeláže u motorů.sourekv píše:Mam desku RX-18, normalni vysilac-heng long, zapojeni je jedine mozne. Diky za reakci! Pokud mohu jeste neco upresnit tak se prosim ptej znovu. Problem spociva v obraceni ovladani jizdy vpred vychylka paky nahoru - jizda v pred, vychylka paky dolu - couvani. Tj. ted to imo funguje obracene. V.S.sakulajda píše:poradil bych ti, ale nechapu tvuj problem - popis lepe -( o jaky druh vysilace jde, stejne tak prijimac, co mas jak zapojene, atd ... - malo informaci)sourekv píše:Vazeni kolegove,
chtel bych se poradit zda je normalni, ze tank jede dopredu na levy knipl dolu a dopredu na levy nahoru?
Diky. V.S.
Doporučuji odletovat dráty z motorů a postupně zapojovat - jeden odzkoušet a pak zapojit druhý
Jesli máš RX18, pak se dá zkusit prohodit konektory přímo na desce bez letování a otestovat co to udělá.
PS: na jednom motoru se dá prohodit + a - , dále se dají prohodit motory mezi sebou levá a pravá
Re: smysl vychylky
Diky moc, mas to u mne. Chyba byla v zamene zapojeni motoru k desce RX-18 (prohozeni levy / pravy). V.S.
Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky
Re: smysl vychylky
No vidíšsourekv píše:Diky moc, mas to u mne. Chyba byla v zamene zapojeni motoru k desce RX-18 (prohozeni levy / pravy). V.S.
Re: smysl vychylky; Vyreseno!
taku podobnu chybu som mal aj ja.ked sa potlacila paka dopredu tiger isiel dozadu.prehodil som kable na motoroch a uz to chodi ako ma. dalsi problem je ze ked potlacim paku doprava tank zatoci dolava. je to mozne nejako spravit aby isiel doprava ked dam paku doprava a dolava ked je paka nalavo? dakujem
Re: smysl vychylky; Vyreseno!
Přehoď dráty z pravého motoru na levé a z levého na pravé a musí to šlapat čus Vojtiš.
KDO NEZAŽIL NEPOCHOPÍ !!!
Re: smysl vychylky; Vyreseno!
to som spravil,ostalo to rovnake a naviac tiger zacal jazdit: paka dopredu _ cuva,paka dozadu _ ide dopredu.tak som to vratil ako to bolo.
- Milan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 2784
- Registrován: 28 led 2009, 23:54
- 15
- Lokalita: Cvrčovice,Brno-venkov
Re: smysl vychylky; Vyreseno!
Děláš totiž dvě věci naráz,měníš mezi sebou kabely a ještě vyměňuješ na motorech.
Takže : nejprve zjisti,který motor ovládáš.Např. dáš páku vpravo vpřed,měl by jet pravý motor a v tuto chvíli je ti jedno na kterou stranu.Pakliže jede levý,přehoď kabely na RX-18.
Pokud se ti motor bude točit opačně tak teprve nyní přehoď kabely na motoru.
Stejné opakuj na druhém motoru.
V RX-18 můžeš mít pro tuto chvíli zapojen jen jeden kabel pro motor.
A musí, opakuji musí to šlapat.Akorát před jakýmkoli letování odpoj letovaný kabel od RX-18.
Takže : nejprve zjisti,který motor ovládáš.Např. dáš páku vpravo vpřed,měl by jet pravý motor a v tuto chvíli je ti jedno na kterou stranu.Pakliže jede levý,přehoď kabely na RX-18.
Pokud se ti motor bude točit opačně tak teprve nyní přehoď kabely na motoru.
Stejné opakuj na druhém motoru.
V RX-18 můžeš mít pro tuto chvíli zapojen jen jeden kabel pro motor.
A musí, opakuji musí to šlapat.Akorát před jakýmkoli letování odpoj letovaný kabel od RX-18.