Ano tyto experimenty máme taky za sebou.
Nejlépe jezdí ve sněhu to co má kola , nebo pásy z gumy. Ondra má Land Rover Defender cca 1:14 , ten se hýbe bez problémů. Schwimmwagen klouže do svahu - má úzké a na sníh i relativně tvrdé pneu.
O něco lepší je Halftruck , máme ho přestavěný a má hnanou i přední nápravu , limit má zase v úzkých pásech.
Z čistokrevných pásovců se nejlépe pohybuje ve sněhu rolba za pár stovek , co kdysi ještě před tanky dostal náš Ondra k Vánocům
a Leopard od Hobby Engine. Má gumové pásy
Pokud si chcete zajezdit s tanky na klasických pásech a nepřervat je poté co se sníh nadusá například do hnacího kola , nadzvedne pás a ten roztrhne (bezvadně to umí třeba T 72 od Torro), doporučuji vzít hrablo a jezdit po vyhrhutém povrchu.
Je třeba brát v úvahu , že sníh máte 1:1 , tank 1:16.
6 centimetrů sněhu by v přepočtu byl jeden metr - to je chlapovi skoro do pasu.
No a s tím už se pere i skutečný stroj , zvlášť pokud je ten sníh mokrý.
Je třeba počítat i s tím , že molekula sněhu je šestnáctkrát větší , než ta kterou by měl teoreticky zdolat Váš model.
Nejlepší je přemrzlý prašan. Ten se tolik nelepí.
V každém případě přeji mnoho radosti při vyjížďkách do zasněžené přírody.