Ivanův Land Rover D 90, RC4WD, 1:18
Napsal: 02 lis 2016, 20:47
Ahoj.
Trošku z jiného soudku.
Nechal jsem se zlomit a koupil jsem z druhé ruky nové, toto nádherné autíčko.
Rozvor 130 mm!!!
CELOKOVOVÝ PODVOZEK A PŘEVODY.
Všechny šrouby na podvozku a převodech jsou imbusy M1,5 mm !!! Třeba na víkách difereciálů, žádná imitace...
Vše uloženo v kuličkových ložiskách.
Pneumatily typu Beadlock.
Původní elektronika za moc nestála.
Nápravy nechodily správně - poloviční zdvih, tlumiče byly složené špatně.
Motor byl slabý, nic to nevyjelo.
Asi po hodině ježdění to přestalo jezdit úplně.
Rozebral jsem celé autíčko a "dodělal".
Rozebral celý podvozek, upravil geomerii dílů pro správný chod náprav vůči rámu.
Rozebral převodovku
- všechna ozubená kola ocelová
- frézovaná
- uložená na kuličkovývh ložiskách (hřídele kol pr. 1 mm)
Prostě hodinářská práce..
Rozebral jsem i motor a zjistil, že zhořel kontakt komutátoru - přetížený motor.
V krabici jsem našel vhodný - delší motor (ze staré CD ROM) s vyšším výkonem.
- Přelisoval pastorek a seřídil v převodovce
- Přidal odrušovací kondenzátory
- nový (starý) regulátor 7A DSYS
- nový přijímač
Přidal jsem interiér (z jiného autíčka) a dobarvil.
Přidal osvětlení.
Dodělal detaily a drobné dobarevní karoserie.
Přidal podběhy.
Nyní jezdí perfektně (a daleko tišeji).
Další obrázky zde:
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/Land ... D%2C_1_18/
Ivan
Trošku z jiného soudku.
Nechal jsem se zlomit a koupil jsem z druhé ruky nové, toto nádherné autíčko.
Rozvor 130 mm!!!
CELOKOVOVÝ PODVOZEK A PŘEVODY.
Všechny šrouby na podvozku a převodech jsou imbusy M1,5 mm !!! Třeba na víkách difereciálů, žádná imitace...
Vše uloženo v kuličkových ložiskách.
Pneumatily typu Beadlock.
Původní elektronika za moc nestála.
Nápravy nechodily správně - poloviční zdvih, tlumiče byly složené špatně.
Motor byl slabý, nic to nevyjelo.
Asi po hodině ježdění to přestalo jezdit úplně.
Rozebral jsem celé autíčko a "dodělal".
Rozebral celý podvozek, upravil geomerii dílů pro správný chod náprav vůči rámu.
Rozebral převodovku
- všechna ozubená kola ocelová
- frézovaná
- uložená na kuličkovývh ložiskách (hřídele kol pr. 1 mm)
Prostě hodinářská práce..
Rozebral jsem i motor a zjistil, že zhořel kontakt komutátoru - přetížený motor.
V krabici jsem našel vhodný - delší motor (ze staré CD ROM) s vyšším výkonem.
- Přelisoval pastorek a seřídil v převodovce
- Přidal odrušovací kondenzátory
- nový (starý) regulátor 7A DSYS
- nový přijímač
Přidal jsem interiér (z jiného autíčka) a dobarvil.
Přidal osvětlení.
Dodělal detaily a drobné dobarevní karoserie.
Přidal podběhy.
Nyní jezdí perfektně (a daleko tišeji).
Další obrázky zde:
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/Land ... D%2C_1_18/
Ivan