Zdravím pánové.
Nevím , kdo tohle už má doma , já ho mám od minulého týdne. Zkusím jej trochu představit. Otevřete bednu - úžas , je to fakt obr ! Je ve 2.4 , převody plast , budou vyměněny za ocel. Střelba airsoft , hlaveň nejde do deprese , dokonce ani do roviny. Funguje vše , motory citlivě reagují na vysílač , trimy skvělé. Jízdní vlastnosti horší než WWll. Na koberci točí bez problémů , ale terén moc nebere. Má totiž pásy s "gumovými " patkami , celkem dost prokluzují. Pérování tvrdé , možná až trochu moc , žádné měkkounké , jak KV-1 , nebo Jagdpanther v základu. Svítí i vzadu. Vysílač uživatelsky příjemnější , ovládání zvuku , skokově , na něm. Zvuk časem vyměním za Clark pro Leopard , měl jsem možnost tuhle obludu vidět v akci v Rammsteinu a ten zvuk mi sedí asi nejvíc. Jinak , pošta z Anglie stojí 33 Liber , majitel je Ind , komunikace bez problémů. Dokonce mi slevil na poště 3 Libry. ...!!!
Co z něj udělám , se zatím chlubit nebudu , je tady spousta šikovných rukou , tak ať mě někdo nepředběhne. Už jsem se díval dovnitř , budete trpět nadbytkem místa. Krmím jej Li-Pol , 7,2V , 6000MaH , jezdil cca 3 hoďky , pak mě to přestalo bavit. Jen konektory Tamyia vyhazuji , všude mám červené 4mm z aut. Někde jsem tu četl , že někdo řešil baterie. Já dám Li-Pol do všech , do 27 i do 2,4. Li-Poly jsou konstruované pro auta , tam je rozdíl v regulátorech a ve způsobu odběru - vybíjení , ale obě RX-18 mají odběr stejný. Aspoň mě to jezdí a i nechlazená elektronika nemá problém. Tank je úžasný , doporučuje jej 10 postižených z 10i... Jediný problém jsou figury. Nezbyde mi nic jiného , než z Němců vzít hlavičky a ručičky a zbytek dráty a tmel. A možná jen ručičky , spousta Britů má brýle a šátek. A ze zbytku Němce máte úžasného řidiče. Celkově bych řekl , že Heng-Long porostl. Tak , teď ještě T-90...
Všem přeji hezký den , mějte se moc fajn.