Pérování na KV 1
Napsal: 20 říj 2015, 21:45
Kluci, opět jsem zahájil v letošním šk.roce další ročník Dětského kroužku "tankový prapor", kde už 4 roky provozujeme šestnáctiny v plastovém provedení převodů a pásů..Kvůli nižší ceně pro rodiče.Divím se co ty stroje vydrží s tím, jak kluci neohrabaně jezdí stylem plný vpřed, hned vzad a otočky na místě, tu a tam písek, hrubý beton atd. Za celou dobu trvání těchto kroužků jsem pouze opravoval ulomený vozík s pojezdy u PZ 4 a zacpaný "kulobrok" u Shermana (mimochodem skvělý tank rovnou z krabice, zrovna jako KV 1) Jo a jednu RX 18..Ale konečně k tématu KV1.. Dvěma klukům došli právě tyto stroje a oba mají měkčí pérování na pravé straně-všechna kola. Zatlačím na tank, povolím a levá strana se poslušně vrátí, pravá je neustále dole..Před třemi lety jsem řešil to samé taky u KV1.Tehdy rodiče tank reklamovali a došel zpět po 3 týdnech s tím, že je v pořádku Že to funkci tanku nijak nevadí..Pravda je, že pás ale leží vyrovnán a kola se cpou do vodících zubů pásu zešikma. Díky plastovému pásu tyto zuby ochotně uhnou a vše relativně funguje (s kovem bych to viděl jinak)
Máte někdo podobnou zkušenost? A jak se řešila? Chtělo by to sehnat sadu pružin na celý tank, ať už měkkých, nebo tvrdých, ale stejných.Nebo nějak dírkama vyřešit předpětí pružin, ovšem to lze pokud mám všechny stejné a chci jen změkčit, nebo přitvrdit celý tank...Je to škoda, ta K-véčka skvělě jedou, pěkně plavou a nepotřebují téměř úpravy pro naše začátečnické ježdění.
Díky za nápady
Richard
Máte někdo podobnou zkušenost? A jak se řešila? Chtělo by to sehnat sadu pružin na celý tank, ať už měkkých, nebo tvrdých, ale stejných.Nebo nějak dírkama vyřešit předpětí pružin, ovšem to lze pokud mám všechny stejné a chci jen změkčit, nebo přitvrdit celý tank...Je to škoda, ta K-véčka skvělě jedou, pěkně plavou a nepotřebují téměř úpravy pro naše začátečnické ježdění.
Díky za nápady
Richard