Tiger I PetSild
Napsal: 22 pro 2013, 00:23
Hned po rozebrání tanku jsem našel největší slabinu originál vany a tou je samá díra kterou do vnitřku může vnikat nespočet částic a navíc i voda. Tak mě napadla jednoduchá úprava a celou vanu zespoda zpevnit alu plechem a zároveň tím zalepit všechny velké díry a docílit tak ponoru tanku do téměř horní části pásů.
Nejdříve jsem odřezal zbytečnou kapsu na Aku s držáky vypínačů, ty plánuji přemístit někam do vnitřního prostoru a zároveň aku budu vkládat jak to mají řešené poslední moderní vany.
Největší otvor podvozku je od vedení torzních ramen na které jsem vystříhal z abs takové záslepky a vteřiňákem přilepil.
Hlavní alu plech jsem naměřil a naohýbal dle originálu. Držení plechu zajišťuje krom silikonu ještě 8ks šroubku M2 se zapuštěnou hlavou.
Tedy poslední co jsem potřeboval vyřešit je utěsnění hřídele náhonu pásů a napínacího kola.
Jak prosté řešení mě napadlo nafukovací balonek sevřený mezi podložku, utažením se guma rozpíná a hřídel utěsňuje.
Další kapitolou jsou napínáky pásů, na netu jsem viděl několik řešení, tak jsem to pojal po svém.
Základ je dural profil L 3mm tlustý vněm je zapuštěno ložisko celkem 4ks v kterém prochází 4mm osa. Páky jsou z plocháče v kterém jsou závity pro osu 5mm a šroub s osazením na utažení napínacího kola.
Na dokončení napínáku jsem použil spoustu doplňků od Mp-Jet třeba kulový čep a variabilní koncovky jsou naprosto ideální na propojení pružiny.
Postupně jsem šásko znovu složil dohromady a navíc ještě upravil tuhost torzních ramen na měkčí při testu překážek nyní vodící kola perfektně kopírují terén a napínáky fungují taky bravurně.
Musím teď rozmístit fikaně komponenty včetně vypínačů aku HL jednotky a Spektrum přijímače. Práce mám na podvozku ještě hodně zatím jde vše dobře tak postupně budu přidávat další vylepšení.
Nejdříve jsem odřezal zbytečnou kapsu na Aku s držáky vypínačů, ty plánuji přemístit někam do vnitřního prostoru a zároveň aku budu vkládat jak to mají řešené poslední moderní vany.
Největší otvor podvozku je od vedení torzních ramen na které jsem vystříhal z abs takové záslepky a vteřiňákem přilepil.
Hlavní alu plech jsem naměřil a naohýbal dle originálu. Držení plechu zajišťuje krom silikonu ještě 8ks šroubku M2 se zapuštěnou hlavou.
Tedy poslední co jsem potřeboval vyřešit je utěsnění hřídele náhonu pásů a napínacího kola.
Jak prosté řešení mě napadlo nafukovací balonek sevřený mezi podložku, utažením se guma rozpíná a hřídel utěsňuje.
Další kapitolou jsou napínáky pásů, na netu jsem viděl několik řešení, tak jsem to pojal po svém.
Základ je dural profil L 3mm tlustý vněm je zapuštěno ložisko celkem 4ks v kterém prochází 4mm osa. Páky jsou z plocháče v kterém jsou závity pro osu 5mm a šroub s osazením na utažení napínacího kola.
Na dokončení napínáku jsem použil spoustu doplňků od Mp-Jet třeba kulový čep a variabilní koncovky jsou naprosto ideální na propojení pružiny.
Postupně jsem šásko znovu složil dohromady a navíc ještě upravil tuhost torzních ramen na měkčí při testu překážek nyní vodící kola perfektně kopírují terén a napínáky fungují taky bravurně.
Musím teď rozmístit fikaně komponenty včetně vypínačů aku HL jednotky a Spektrum přijímače. Práce mám na podvozku ještě hodně zatím jde vše dobře tak postupně budu přidávat další vylepšení.