Spojení korby s vanou
Spojení korby s vanou
Zdravím.Chci se poptat jak kolegové resite sroubový spoj mezi vanou a korbou.HL, jak známo, tyto díly spojuje vruty.Vzhledem k tomu ,ze je stále co opravovat a nebo vylepsovat,musí se stroj rozdelávat.U toho to typu spojení je zivotnost omezená.Chci tyto spoje nahradit klasickými zavitovými spoji(napr.M3 nebo M4)Jak to resite?
Re: Spojení korby s vanou
Já to tak udělané nemám, ale uvažuju o tom, že to tak udělám, někde na německém fóru jsem to viděl. Pokusím se to popsat:
1.Do korby se v přední a zadní části přidají příčně výztuhy v předu, vzadu a uprostřed tak, aby nekolidovaly s ničím ve vaně.
2. K hornímu krytu se připevní zobáčky, které se zaklesnou pod přední výztuž a v zadní části jsou dva až tři nábytkové magnety ze skříněk.
Toto řešení zabezpečí, aby vana neztratila tuhost, není tem žádný šroub a po vynaložení přiměřené síly jde tank otevřít. Dále řešení omožňuje zrušit spodní dvířka od akumulátoru a po přestěhování vypínačů a potenciometru zvuku, utěsnění otvorů v korbě, které slouží jako doraz vahadel kol je tank téměř vodotěsný a může si troufnout projet i kaluží, kde není super moc vody. a to mě na tom láká
Radek
1.Do korby se v přední a zadní části přidají příčně výztuhy v předu, vzadu a uprostřed tak, aby nekolidovaly s ničím ve vaně.
2. K hornímu krytu se připevní zobáčky, které se zaklesnou pod přední výztuž a v zadní části jsou dva až tři nábytkové magnety ze skříněk.
Toto řešení zabezpečí, aby vana neztratila tuhost, není tem žádný šroub a po vynaložení přiměřené síly jde tank otevřít. Dále řešení omožňuje zrušit spodní dvířka od akumulátoru a po přestěhování vypínačů a potenciometru zvuku, utěsnění otvorů v korbě, které slouží jako doraz vahadel kol je tank téměř vodotěsný a může si troufnout projet i kaluží, kde není super moc vody. a to mě na tom láká
Radek
Re: Spojení korby s vanou
Díky za radu.Kdyby jsi si vzpoměl na jakém foru to němci popisují bylo by to fain.Obrázek je obrázek.AdamRadek píše:Já to tak udělané nemám, ale uvažuju o tom, že to tak udělám, někde na německém fóru jsem to viděl. Pokusím se to popsat:
1.Do korby se v přední a zadní části přidají příčně výztuhy v předu, vzadu a uprostřed tak, aby nekolidovaly s ničím ve vaně.
2. K hornímu krytu se připevní zobáčky, které se zaklesnou pod přední výztuž a v zadní části jsou dva až tři nábytkové magnety ze skříněk.
Toto řešení zabezpečí, aby vana neztratila tuhost, není tem žádný šroub a po vynaložení přiměřené síly jde tank otevřít. Dále řešení omožňuje zrušit spodní dvířka od akumulátoru a po přestěhování vypínačů a potenciometru zvuku, utěsnění otvorů v korbě, které slouží jako doraz vahadel kol je tank téměř vodotěsný a může si troufnout projet i kaluží, kde není super moc vody. a to mě na tom láká
Radek
Re: Spojení korby s vanou
Jednoduché a efektivní .Díky za námět.Adampajak7 píše:Já jsem našel tohle na Německém foru: