Trocha som blbol s T34 v piesku prevodovky sú upravené, ozubené kolesá sú pôvodné, zo zinkovej zliatiny, zatiaľ bez problémov.
Hnacie a napínacie kolesá sú odliate z epoxidu spevneného uhlíkovými vláknami a železnými pilinami.
Re: T 34
Napsal: 16 srp 2015, 16:08
od solo
Teraz nedávno mal PECHY problém s prasknutým kolesom a mohol by si mu pomôcť s novým odliatkom.Je to zaujímavé a bola by škoda ak si to robil len pre seba.Takto by zlacnela výroba.Veľmi zaujímavé. solo
Re: T 34
Napsal: 16 srp 2015, 17:55
od peter
No keď niekto bude chcieť a dohodneme sa, tak urobím
Peter
Re: T 34
Napsal: 16 srp 2015, 19:02
od Milan
Na pohled v tom písku super,ale uvědom si že je to jak šmirgl a brzo ti něco odejde.Raději se takovému písku vyhýbej.
Re: T 34
Napsal: 16 srp 2015, 19:07
od peter
Milan píše:Na pohled v tom písku super,ale uvědom si že je to jak šmirgl a brzo ti něco odejde.Raději se takovému písku vyhýbej.
práve to chcem zistiť, že čo sa pokazí, aby som to mohol vylepšiť
Re: T 34
Napsal: 16 srp 2015, 19:24
od Milan
Už je to celkem vyzkoušeno.Odejdou ti ložiska,převodová kola,hnací kola a pásy.
Re: T 34
Napsal: 16 srp 2015, 19:26
od solo
Môžem len potvrdiť,že kolega na PMDčku prekvapí skutočným škrípaním pásov.1/16 zvuk.U mňa slepá závisť...A to chce jazdiť aj v piesku.A nakoniec,hrdzavé pásy ako na pomníku to nehrozí tanku v bojových podmienkach-vypieskovaný- solo
Re: T 34
Napsal: 16 srp 2015, 19:31
od Milan
No co už - komu není rady.....
Re: T 34
Napsal: 16 srp 2015, 19:54
od solo
Žiaľ,tie skutočné tanky v WW 2 mali krátku trvanlivost.Od doby nasadenia.Tak ak aj niečo zrdzavelo tak to-stálo-. A čo sa týka modelov tak,ako sa komu páči.Tank z pásu/WW 2/bol maľovaný základnou farbou a kamufláž u nemcov.Je to na debatu