T 34
Re: T 34
Trocha som blbol s T34 v piesku prevodovky sú upravené, ozubené kolesá sú pôvodné, zo zinkovej zliatiny, zatiaľ bez problémov.
Hnacie a napínacie kolesá sú odliate z epoxidu spevneného uhlíkovými vláknami a železnými pilinami.
Hnacie a napínacie kolesá sú odliate z epoxidu spevneného uhlíkovými vláknami a železnými pilinami.
Naposledy upravil(a) sourekv dne 24 srp 2016, 07:45, celkem upraveno 2 x.
Re: T 34
Teraz nedávno mal PECHY problém s prasknutým kolesom a mohol by si mu pomôcť s novým odliatkom.Je to zaujímavé a bola by škoda ak si to robil len pre seba.Takto by zlacnela výroba.Veľmi zaujímavé. solo
,,Z tohto klubu sa neodchádza, buď Ťa vyhodia,alebo ,,Tu,, zomrieš....,,
Re: T 34
Môžem len potvrdiť,že kolega na PMDčku prekvapí skutočným škrípaním pásov.1/16 zvuk.U mňa slepá závisť...A to chce jazdiť aj v piesku.A nakoniec,hrdzavé pásy ako na pomníku to nehrozí tanku v bojových podmienkach-vypieskovaný- solo
,,Z tohto klubu sa neodchádza, buď Ťa vyhodia,alebo ,,Tu,, zomrieš....,,
Re: T 34
Žiaľ,tie skutočné tanky v WW 2 mali krátku trvanlivost.Od doby nasadenia.Tak ak aj niečo zrdzavelo tak to-stálo-. A čo sa týka modelov tak,ako sa komu páči.Tank z pásu/WW 2/bol maľovaný základnou farbou a kamufláž u nemcov.Je to na debatu
,,Z tohto klubu sa neodchádza, buď Ťa vyhodia,alebo ,,Tu,, zomrieš....,,