úprava námeru hlavne do dolnej úvrate/Airsoft/
Napsal: 24 dub 2013, 16:51
Pôvodná hlaveň sa pohybuje po krivke ktorú udáva dutý plastový bubon.
Ak je hlaveň v spodnej úvrati, je otočená smerom dohora.
Ak sa nachádza v hornej úvrati, hlaveň smeruje "dole", t.j. dopredu
Foto:
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... g4583.jpg/
Zmena , ktorú som vykonal vychádza z postrehu, ktorá je už v samotnej veži.
Dráha hlavne osadenej v dvoch čapoch má vôlu voči dutému plastovému bubnu a stropu veže.
ak zatlačíme hlaveň v hornej úvrati smerom k veži je tam vôľa , kde sa zmení geometria námeru
hlavne smerom nadol.
to som docielil pridaním zlepenej gumičky , viď foto:
http://imageshack.us/photo/my-images/34 ... g4889.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... g4585.JPG/
http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... g4588.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/70 ... g4755.jpg/
Zmení sa celková dráha jazdy upravenej hlavne po plastovom bubne.
Hlaveň sa dostane úplne pod kopulu veže. Musí tam ostať vôľa na hrúbku papiera.
Žiadny kontakt s vežou. Je nutné sledovať napínanie pružiny, poprípade ju vymeniť
za "mäkkšiu" , stúpne tlak na hornej úvrati. Hlaveň sa nachádza otočená smerom nadol.
Foto:
http://imageshack.us/photo/my-images/81 ... g4944.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... g4942.jpg/
Po ukončení jazdy treba zrovnať hlaveň, alebo ju zdvihnúť nahor /uvoľniť napätie na pružine/.
Použitý materál:
Na zhotovenie zmeny námeru hlavne som použil hadičku na fúkanie bicykla. Po odrezaní cca. 1 cm
hadičky odrež si ešte ďalšie kusy hadičky, ktorý prilepíš zospodu sekundovým lepidlom.
Tvar bude pripomínať trojuholník, viď foto:
http://imageshack.us/photo/my-images/34 ... g4889.jpg/
Zlepený gumený diel opracujeme na brúske, brúsime smerom od najširšej časti k úzkej časti.
Pri brúsení si gumičku nasadíme na vrták fí 4,3mm./Bezpečné brúsenie a uchytenie/.
Po dobrúsení si skontrolujeme vôľu medzi čapmi a kopulou veže. Nechať vôľu nahrúbku papiera.
Ak nám zachytáva o vežu, tak obrusíme na vrchnej hrane gumičky. Gumičku nakoniec natrieme
vazelínou, ktorá zníži trenie na plastovovom bubne.
solo
Ak je hlaveň v spodnej úvrati, je otočená smerom dohora.
Ak sa nachádza v hornej úvrati, hlaveň smeruje "dole", t.j. dopredu
Foto:
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... g4583.jpg/
Zmena , ktorú som vykonal vychádza z postrehu, ktorá je už v samotnej veži.
Dráha hlavne osadenej v dvoch čapoch má vôlu voči dutému plastovému bubnu a stropu veže.
ak zatlačíme hlaveň v hornej úvrati smerom k veži je tam vôľa , kde sa zmení geometria námeru
hlavne smerom nadol.
to som docielil pridaním zlepenej gumičky , viď foto:
http://imageshack.us/photo/my-images/34 ... g4889.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... g4585.JPG/
http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... g4588.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/70 ... g4755.jpg/
Zmení sa celková dráha jazdy upravenej hlavne po plastovom bubne.
Hlaveň sa dostane úplne pod kopulu veže. Musí tam ostať vôľa na hrúbku papiera.
Žiadny kontakt s vežou. Je nutné sledovať napínanie pružiny, poprípade ju vymeniť
za "mäkkšiu" , stúpne tlak na hornej úvrati. Hlaveň sa nachádza otočená smerom nadol.
Foto:
http://imageshack.us/photo/my-images/81 ... g4944.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... g4942.jpg/
Po ukončení jazdy treba zrovnať hlaveň, alebo ju zdvihnúť nahor /uvoľniť napätie na pružine/.
Použitý materál:
Na zhotovenie zmeny námeru hlavne som použil hadičku na fúkanie bicykla. Po odrezaní cca. 1 cm
hadičky odrež si ešte ďalšie kusy hadičky, ktorý prilepíš zospodu sekundovým lepidlom.
Tvar bude pripomínať trojuholník, viď foto:
http://imageshack.us/photo/my-images/34 ... g4889.jpg/
Zlepený gumený diel opracujeme na brúske, brúsime smerom od najširšej časti k úzkej časti.
Pri brúsení si gumičku nasadíme na vrták fí 4,3mm./Bezpečné brúsenie a uchytenie/.
Po dobrúsení si skontrolujeme vôľu medzi čapmi a kopulou veže. Nechať vôľu nahrúbku papiera.
Ak nám zachytáva o vežu, tak obrusíme na vrchnej hrane gumičky. Gumičku nakoniec natrieme
vazelínou, ktorá zníži trenie na plastovovom bubne.
solo