.Všechny neduhy, co tu popisuješ, mají Tigery a jiné modely v popisu práce. Je třeba si jich zatím nevšímat a řešit, co chci z tanku vytvořit a jak ho budu provozovat..Ta gufera na co? snad tím nechceš rovnou z obchodu jet do vody,co?
Pokud je to tvůj první tank, čeká tebe a manželku očistec, než bude solidně jenom jezdit, natož nevrzat, nepískat atd. Místo Gufer raději zpevni vývodové hřídele ložiskem a pořeš zadní napínací kladku (její alespoň pevnost bez vůlí, nebo rovnou ji utvořit napínací). Bez tohoto počinu se nedostaneš na jízdu v terénu, aniž by ti po pár svezeních nespadli pásy mimo kola, Většinou všechny tvé otázky jsou nenápadně rozptýleny ve foru a pokud ne, každý si svůj problém řeší nějak po svém, nebo ho neřeší vůbec, protože konkrétní problém s něčím až tak nevadí např vzhledu, funkčnosti a účelu konkrétního tanku v domácí kolekci.Troufám si tvrdit, že se zde dělíme do dvou kategorií.Ti co chtějí především jezdit, takže model upraví nakoupením kovových van, ramen kol, těžších převodů, napínáků pásů a vystačí si s pěknou fiktivní kamufláží modelu. Potom zase ti, co chtějí tank naprosto identický s předlohou, pokud možno i konkrétní kus bojově nasazený. Věnují mu obrovský kus svého času, umu, peněz, ńervy partnerek atd.Výsledek stojí potom za to (Upřednostňuji v poslední době průběh totálního upgrade Tigera od kolegy Zandera--viz vlákno v sekci Tiger.) Zde je vše to co jsem popsal náležitě vyfoceno a smekám před jeho důmyslem a umem.Toto vše pak završí diplomovou prací na dokonalém podvozku a krasavec může jak do muzea, tak i náročnéjšího terénu, než parkety..Nikdo tady neodsoudí někoho za to, že má neupravenou věc a třeba ji sem hned pověsí na fotkách. Protože víme, že dotyčný časem zalistuje všude možně a pomalinku začne, no a my pokud víme, tak poradíme.
Tak se někam zařaď, hodně zde čti a začni něco dělat