Závada Tiger 1
Napsal: 19 čer 2012, 23:23
Zdarec..
Před pár dny jsem obdržel mého Tigera od HL..Kovové pásy, převody, airsoft...Stál 3000 i s poštou.Po třech jízdách jsem na druhý den dal baterku a tank pouze vydává všechny předepsané zvuky, střílí kuličky, točí věží, hýbe kanonem. Jenže po volbě jízdy kamkoliv stojí, motory nejedou a ozývá se jen skřípot pásů z modulu a nejede spirála v kouřáku (naplněný a běžící) Jezdil jsem pochopitelně jen po rovinkách, tank v kovu je těžký a enormě by přetěžoval převody a elektroniku pojezdu (regl).To vyřeším jinými , alespoň 3:1 převody. Komunikoval jsem s prodejcem a bez problému mi pošle novou RX-18 na vyzkoušení. Chci se jen od Vás dovědět, zda nemá jednotka nějakou pojistku ( tavnou nebo tak), anebo jištění není a sprostě to vyhořelo. Dá se to když tak opravit (někdo z Fóra)? byla by pak náhradní. Setkal se někdo zde s něčím podobným, anebo je to běžná závada? Navíc, když vše šlo, tak musel být trim směru jízdy nadoraz doleva (až pak to jelo rovně) a trim jízdy vpřed-vzad nadoraz vepředu.( tehdy to teprve v neutrálu stálo a neposouvalo se vpřed..)
tak můžete povídat a radit atd...Díky
Před pár dny jsem obdržel mého Tigera od HL..Kovové pásy, převody, airsoft...Stál 3000 i s poštou.Po třech jízdách jsem na druhý den dal baterku a tank pouze vydává všechny předepsané zvuky, střílí kuličky, točí věží, hýbe kanonem. Jenže po volbě jízdy kamkoliv stojí, motory nejedou a ozývá se jen skřípot pásů z modulu a nejede spirála v kouřáku (naplněný a běžící) Jezdil jsem pochopitelně jen po rovinkách, tank v kovu je těžký a enormě by přetěžoval převody a elektroniku pojezdu (regl).To vyřeším jinými , alespoň 3:1 převody. Komunikoval jsem s prodejcem a bez problému mi pošle novou RX-18 na vyzkoušení. Chci se jen od Vás dovědět, zda nemá jednotka nějakou pojistku ( tavnou nebo tak), anebo jištění není a sprostě to vyhořelo. Dá se to když tak opravit (někdo z Fóra)? byla by pak náhradní. Setkal se někdo zde s něčím podobným, anebo je to běžná závada? Navíc, když vše šlo, tak musel být trim směru jízdy nadoraz doleva (až pak to jelo rovně) a trim jízdy vpřed-vzad nadoraz vepředu.( tehdy to teprve v neutrálu stálo a neposouvalo se vpřed..)
tak můžete povídat a radit atd...Díky