Kluci, zdarec
dostal jsem k Abrahámovinám Tigra s kov. pásy a převody (3000 kč od Modelářka.cz).Samozřejmě tak jako moje vytuněné téčko, ani tahle kočička se tomu časem nevyhne.Jelikož Tigra neznám detailně jako T-34, budu se trochu ptát .tak nejprve délka kanonu. Ten od HL jaksi (po přeměření) zamrznul zjevně v zadní pozici zákluzu, s tím něco udělám...Dále nevím k čemu byly ty velké otvory v patě předních blatníků, pootočit věžičku komandanta musím taky. To, že ramena pojezdů jsou na obou stranách korby proti srsti skloněna dopředu, asi nebudu řešit, lepší by bylo obě strany mít po směru, kvůli lepšímu vedení kol po pásu. Mají tendenci se rozvírat a nejedou v ose pásu (podélné).To odstraní jen kovová ramena (časem) Originál měl tuším jednu stranu proti a druhou po směru jízdy (to je dost brutální překopávka...) Dál mne zajímá co jsou ty obrovské jakoby hlavy křížových šroubů za věží na horní straně korby( asi pět). Co se skrývalo v té kouzelné krabici na sváču mezi poklopy posádky vepředu a jestli ta změť tyček v uchycení lan na korbě jsou spojovací čepy pásů...Všiml jsem si spousty nezaplněných pásovinových držáku na povrchu tanku. Co v nich mohli ještě vozit? Detaily, jako různá rozmístění předních světel na této rané verzi neřeším, dle fotek originálů byly dány tak jak na modelu, nebo nebo před čelním pancířem, anebo i jedno uprostřed. Dle mého názoru bude potřeba někdy změkčit pérování alespoň na prvním pojezdovém kole (oboustranně). Tank při pomalém přijetí k třícentimetrovému prahu při záběru povolí díky předonáhonu pás mezi hnacím kolem a prvním pojezdem. Pojezd potom díky klice proti srsti se nechce zvednout nahoru a má tendenci sklopit se vzad (což už nejde) a jakmile musím přidat, tak náhle po zablokovaném tanku o práh vystřelí, tank se vymrští nahoru a potom teprve vše celkem realisticky přeplave...Možná to bude chtít ubrat jeden článek, tím se vše trochu napne, sníží se ůhel nastavení ramen a ta první kola budou ochotněji spolupracovat s překážkami. Co se napínání týče, měl Tiger napínací kladky (zadní kola) jak se zde popisují v úpravách na modelu, nebo napínal mechanicky čas od času klikou vzadu jak Téčko?
No na začátek asi moc ptaní, že Těším se na Vaše rady. Richard.
Můj druhý tank Tiger1
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 13
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Můj druhý tank Tiger1
nejde li o život, jde o hov .......
- Rudyn
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 10 bře 2009, 18:05
- 15
- Lokalita: ROHATEC, okres Hodonín.
Re: Můj druhý tank Tiger1
Ahoj.
Tak jenom z toho co vím já: ty velké otvory v patě předních blatníků. Ty otvory tam musíš zachovat !!! Jsou to vlastně montážní úchyty. Přijde tam takové trubkové jeřábové rameno, které se použivalo při montáži hnacích kol. Existují na to i fotky, já je ale nemám, zkus hledat.
Aspoň takto mi to vysvětlil SÍRA na Modelfóru. Naše fórum jsem v té době neznal a asi teprve začínalo vznikat.
R.
Tak jenom z toho co vím já: ty velké otvory v patě předních blatníků. Ty otvory tam musíš zachovat !!! Jsou to vlastně montážní úchyty. Přijde tam takové trubkové jeřábové rameno, které se použivalo při montáži hnacích kol. Existují na to i fotky, já je ale nemám, zkus hledat.
Aspoň takto mi to vysvětlil SÍRA na Modelfóru. Naše fórum jsem v té době neznal a asi teprve začínalo vznikat.
R.
Sportuji rekreačně ... Vrhám stín, dívám se do dálky, skáču do řeči a lezu na nervy !
- zander
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1448
- Registrován: 25 čer 2010, 18:47
- 14
- Lokalita: Praha 5 Radotín
Re: Můj druhý tank Tiger1
takhle to vypadalo, při používaní v praxi
Michal
Michal
"Rytířský v boji, bdělí v míru"
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 13
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: Můj druhý tank Tiger1
Super kluci, poradili, posloužili. Dík aspoň za ty díry...
nejde li o život, jde o hov .......