Kompatiblita náhradních dílu mezi HL a Torro

Zeptejte se ostatních uživatelů nato, co Vás zajímá, nebo s čím potřebujete pomoct.
Kolis72
PzKpfw III
PzKpfw III
12
Lokalita: HRANICE

Kompatiblita náhradních dílu mezi HL a Torro

Příspěvek od Kolis72 »

Zdravím, rád bych se zeptal, jak se to má s kompatibilitou náhradních dílů mezi tanky HL a Torro v měřítku 1/16. Po předchozím nezdaru s tanky v měřítku 1/24 (nemožnost upgradovat) si chci koupit tank Tiger I od Torro v top airbrush zimní kamufláž(beami trade), ale když hledám příslušenství na tanky (chci si ještě vylepšovat) tak se většinou všude udává, že jsou na HL. V několika článcích na foru jsem se dočetl, že HL je lepší kvůli elektronice. Rád bych slyšel názor zkušených "Tankistů". Jsem v tancích začátečník. puffy
Tankům Zdar!!
Milan
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
15
Lokalita: Cvrčovice,Brno-venkov

Re: Kompatiblita náhradních dílu mezi HL a Torro

Příspěvek od Milan »

Nevím co je teď v tancích Toro za elektroniku,ale co si pamatuji,tak to byl šmejd.
Vůbec se nedívej jakou má tank kamufláž.Stejně si ji do budoucna předěláš k obrazu svému.
Neber to tedy jako rozhodující při koupi jak tank vypadá.I ta nejlépe udělaná kamufláž se nevyrovná tomu,co si sám uděláš.Pokud tam bude elektronika HL (hen long) tak to nebude problém.
Kolis72
PzKpfw III
PzKpfw III
12

Příspěvek od Kolis72 »

Dík.

Na kamufláž se nedívám jen jsem psal upřesnění. Ten tank je vybaven: převodovka 3/1 na ložiskách , kovové hnací a napínací kolo, kovové torzky, panel RX18 tak nevím jestli to pro začátek stačí, ještě záklus kanonu.
Tankům Zdar!!
Jarin
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
14
Lokalita: Kobylisy Prag 8

Příspěvek od Jarin »

Tak pro začátek je to velmi slušný základ akorát počítej s padáním pásů budeš muset udělat nebo koupit napínák pásů a pak ještě anticuk to je taková věcička co ruší to nemodelové škubnutí tanku při výstřelu.