Ahoj Uriashi.
U mého téčka (je to T-34/85, mám je už pár let) od WSN taky svítí světlo pouze při jízdě. Poklop pro řidiče ve předu na tanku byl zalepený. Podařilo se mi jej opatrně otevřít (podebral jsem jej skalpelem a vypáčil) a jeho pant je nyní plně funkční, nemusel jsem ho ani předělávat. Zatím je za poklopem řidiče přilepený vypínač na světlo a žádné další vnitřní úpravy jsem nedělal.
Venkovní kamufláž je pozměněna na naší poválečnou (čsl.) z roku 1945 a to konkrétně z června, kdy hrozil vojenský konflikt mezi ČSR a Polskem o Těšínsko. V této době byla veškerá naše čsl. tanková technika přesunuta na Ostravsko k polským hranicím a hrozil otevřený vojenský konflikt. Zasáhla Moskva a hned byl klid. Stalin se asi "hodně nasral" a praštil pěstí do stolu !!!
Původní ovládání řízení je neproporcionální. Jezdit se s tím dá i když velmi mizerně !!!
Ke zbarvení tvého T-34. Nechci ti do toho mluvit, vím, že německá kamufláž bude atraktivní ale na společném RC ježdění s tanky nebudete mít proti komu bojovat. Na srazech je stále dost přeněmcováno, proto reálný modelář. tankový souboj není k vidění.
V době, kdy jsem "patlal" mé čsl. T-34/85 jsem o nějakém společném ježdění mohl jen snít. Milana ze Cvrčovic jsem ještě neznal, Radek Tankysta byl až v Brně a Jara G.... je z Uh. Hradiště.
Odkaz na ruské stránky k prototypu T 34:
http://t34info.narod.ru/tiv.htm
Signalizace praporky: Rudá armáda, Druhá světová válka.
Signalizace praporky z tankové věže probíhala následujícím způsobem:
- červený praporek samostatně v klidu znamenal "Stůj"!
- červený praporek samostatně v pohybu do stran značil "Zpomal!"
- červený praporek samostatně v pohybu v ose stroje "Couvat!"
- žlutý praporek samostatně v klidu, či pohybu v ose stroje "Vpřed"!
- žlutý praporek samostatně v klidu vykloněn do strany znamenal "Zatočit do naznačeného směru".
- oba praporky (žlutý a červený) současně krouživý pohyb kolmý k ose stroje "Nastartovat motory".
- oba praporky současně v "Semaforu" či "Morse" "Předání zprávy"