Stránka 9 z 10
Re: Co jsem dělal
Napsal: 24 bře 2010, 08:49
od Wenzel
Re: Co jsem dělal
Napsal: 24 bře 2010, 09:05
od Wenzel
Tady ještě to video
Je to celé takové trhané, přece jen mi dělalo problemy jednou rukou natáčet video a druhou rukou řídít
http://img202.imageshack.us/img202/3095 ... 47xvid.mp4
Vhledové úpravy budu taky časem dělat, ale nejdřív chci docílit toho, aby to pořádně jezdilo a pak se bude dělat nová barva a detaily - bude v šedé, né v této modré
Teď ho rozebrat nemužu, protože mi nejezdí Tiger II (tedy jezdí ale špatně ) tak si musim nechat něco na hraní než mi přijde nová převodovka do Tiger II
Neměl by někdo výkres na kanón??? Chtěl bych si ho nechat vytočit celej na soustruhu. Jediny co použiju z tohodle je úsťová brzda.
Re: Co jsem dělal
Napsal: 24 bře 2010, 12:16
od Adam
Zdar.
Na fotkách vidím celkem nenapnuté pasy.Při jízdě venku je máš takdle volné?Neustále řeším při jízdě venku padání pasůStále napínám a povoluji a problém se mi nedaří uspokojivě dořešit.Mám už upravené napínáky pasů se seřizovasím šroube(jako skutečné tanky) a kovové pasy ale . . .
Díky za zprávu. Adam
Re: Co jsem dělal
Napsal: 24 bře 2010, 13:19
od Milan
Pásy mi hodně padali.Po montáži kovové vany,ramen a kol se problém vyřešil.Tank jede jak po kolejích.Testuji ho v prosivce a to je dost těžkej terén.Ty plasty chodí jak se jim zachce.A poku nemá pás stabilní vedení tak padá.
Re: Co jsem dělal
Napsal: 24 bře 2010, 17:56
od Wenzel
Mám kovové pásy a kovová torzní ramena, vyřešil jsem si šmajdání napínacího kola a pásy nepadají
Ty mosazná pouzdra jsou na nic, konkrétně u mojeho tanku měli průměr 5,19 a 5,13, přítom hřídelky na kterych seděli měli 4,78... takže vyloženě šmajdaly a pasy sundavali. Udělal jsem si nové hřídelky, futra projel vystružníkem 5,5 a vše jede v pohodě
Re: Co jsem dělal
Napsal: 24 bře 2010, 18:26
od Adam
Wenzel píše:Mám kovové pásy a kovová torzní ramena, vyřešil jsem si šmajdání napínacího kola a pásy nepadají
Ty mosazná pouzdra jsou na nic, konkrétně u mojeho tanku měli průměr 5,19 a 5,13, přítom hřídelky na kterych seděli měli 4,78... takže vyloženě šmajdaly a pasy sundavali. Udělal jsem si nové hřídelky, futra projel vystružníkem 5,5 a vše jede v pohodě
Máš pravdu ,že napínací kola mi také šmajdaly.Nyní mám v napínácích nové hřídele,kola uložena na dvou ložiskách,ale pásy padají.Namám kovovou vanu,ale výztuhy v plastové vaně a kovová kyvná ramena.Utěšuji se ,že skutečný Tiger byl také velmi poruchový a neustále se musel seřizovat a opravovat. Díky za tvůj popis.Adam
Re: Co jsem dělal
Napsal: 25 bře 2010, 20:10
od Wenzel
Nakonec jsem se rozhod, že si asi udělam nové napínací kola na Tigera, přece jen ty mosazné kluzné pouzdra nejsou nic moc a celkem lehko se vykloktaj. Zatim si chci udělat takovej malej průzkum trhu, zda by byl zájem abych udělal víc kusů??? Bylo by to na jehličkových ložiskách, točené na soustruhu a frézované na cnc fréze. Celé z jednoho kusu, akorát by se ve finále nalepila "poklice" z původního kola aby se zakryl šroub a ložisko. Kola by byla ve finále ještě zacementovaná, takže by vydržela téměř vše
Cenu ještě nevím, protože se musim dohodnout s klukem, co mi udělá 3D model na ty vybrání mezi žebrama kola. Ale samozřejmě čím víc kusů k odběru bude, tim bude cena nižší.
Re: Co jsem dělal
Napsal: 25 bře 2010, 21:11
od Adam
Wenzel píše:Nakonec jsem se rozhod, že si asi udělam nové napínací kola na Tigera, přece jen ty mosazné kluzné pouzdra nejsou nic moc a celkem lehko se vykloktaj. Zatim si chci udělat takovej malej průzkum trhu, zda by byl zájem abych udělal víc kusů??? Bylo by to na jehličkových ložiskách, točené na soustruhu a frézované na cnc fréze. Celé z jednoho kusu, akorát by se ve finále nalepila "poklice" z původního kola aby se zakryl šroub a ložisko. Kola by byla ve finále ještě zacementovaná, takže by vydržela téměř vše
Cenu ještě nevím, protože se musim dohodnout s klukem, co mi udělá 3D model na ty vybrání mezi žebrama kola. Ale samozřejmě čím víc kusů k odběru bude, tim bude cena nižší.
Měl bych zájem.
Re: Co jsem dělal
Napsal: 25 bře 2010, 21:23
od Adam
Wenzel píše:Nakonec jsem se rozhod, že si asi udělam nové napínací kola na Tigera, přece jen ty mosazné kluzné pouzdra nejsou nic moc a celkem lehko se vykloktaj. Zatim si chci udělat takovej malej průzkum trhu, zda by byl zájem abych udělal víc kusů??? Bylo by to na jehličkových ložiskách, točené na soustruhu a frézované na cnc fréze. Celé z jednoho kusu, akorát by se ve finále nalepila "poklice" z původního kola aby se zakryl šroub a ložisko. Kola by byla ve finále ještě zacementovaná, takže by vydržela téměř vše
Cenu ještě nevím, protože se musim dohodnout s klukem, co mi udělá 3D model na ty vybrání mezi žebrama kola. Ale samozřejmě čím víc kusů k odběru bude, tim bude cena nižší.
Měl bych zájem.Pakli že by to vyřešilo můj problém.Ano.Adam
Re: Co jsem dělal
Napsal: 26 bře 2010, 22:39
od Wenzel
Takže jsem si dneska nechal udělat 3D program na frézu a jedno to odlehčení pojede 20 minut. Když je na jedné polovině kolečka 10 vybrání... To máme 200 minut. 400 minut na vnějši strany kol, kdyby se dělali i vnitřní, pak to bude 800 minut, což je víc jak jedna pracovní směna. Takže po propočítání jsem zjistil, že bych si za to musel řict takovou částku, kterou by nikdo nezaplatil. I kdyby se dělali jen vnější disky a vniřní strana se nechala prázdná, tak to vyjde na hrozně času a peněz. Takže si pravděpodobně udělam jen kolečka pro sebe a tim bude konec... Ještě uvidim, jak to pojede až je budu dělat, ale moc dobře to nevidim. Kdybych kolečka dělal třeba z hliniku, tak by to bylo trochu o něčem jiném, ale mám v plánu je dělat z ocely.