Stránka 8 z 10
Re: Co jsem dělal
Napsal: 16 lis 2009, 23:07
od pajak7
Re: Co jsem dělal
Napsal: 17 lis 2009, 12:24
od PavelC
Milan píše:Předělal jsem ho na HL ovládání.Vše mi funguje až na zákluz.Doufám že na srazu u mně to vyřešíme.
Moc hezke a inspirativni. Jo, je to radost
Mam jen dotaz, kde jsi sehnal konektory do RX18? Ja je nesehnal a musel si je bastlit z jinych. Respektive nesehnal jsem konektory samotne, s nenakrimpovanymi (nenamackanymi) dratky. Dekuji za radu.
Re: Co jsem dělal
Napsal: 17 lis 2009, 17:10
od Milan
kabely k RX-18 jsem koupil zároveň s řídící jednotkou z Asiatamu.
http://www.asiatam.de/product_info.php? ... e44ad96349
Stála 25 Euro to jest asi 650 Kč s poštovným.Za kolik ji má dnes Beami? A bez kabelů,což je pro mě dost zásadní.
Re: Co jsem dělal
Napsal: 17 lis 2009, 22:41
od PavelC
Beami ji ma drazsi a bez kabelu (a s konektory je pak problem). Zjevne je vyhodnejsi nakupovat na Asiatamu. No, neva, uz mi to jezdi i tak, ale budiz to varovanim ostatnim.
Re: Co jsem dělal
Napsal: 07 úno 2010, 11:35
od Milan
Re: Co jsem dělal
Napsal: 07 úno 2010, 19:00
od pajak7
Re: Co jsem dělal
Napsal: 07 úno 2010, 19:05
od Milan
No to je samozřejmě nereálné.
Re: Co jsem dělal
Napsal: 07 úno 2010, 19:08
od Návštěvník
Ahoj. Nebudeš potřebovat nějaké řidiče k těm tankům ?
Re: Co jsem dělal
Napsal: 23 bře 2010, 22:27
od Wenzel
Tak jsem dnes konečně dotunil podvozek na Tigeru I od Heng Long
a musim říct, že vysledek předčil moje očekávání. Už od koupení byl celej tank takovej linej - kupoval jsem ho s kovovou převodovkou a kovovejma pásama. Jeho lenost jsem přičítal právě váze kovovejch dílů. Postupně jsem ho tunil, ale vysledek lepši pohyblivosti se nějak nedostavoval. Osadil jsem časem kovová torzní ramena. Bylo to ještě horší... nakonec jsem se před tejdnem na to vrhnul pořádně. Zjistil jsem, že pojezdová kola o sebe škrtají. Tedy vždy vnitřní kolo škrtá o spojovací osu toho před ním - samozřejmě při jízdě v terénu. Proti tomuto nešvaru jsem udělal opatření, že jsem všechny kola stočil na průměru o 2mm. Problém uplně vyřešen. Další problém byl v tom, že puvodní hřídelky, které byli u pojezdáků byli nějaký "jetý" takže jsem opatřil nové z již nepojízdného starého Panthera. A dnes konečně jsem si vlez v práci na soustruh. Vytočil jsem si na napínací kola hřídelky. Použil jsem původní mosazná pouzdra o vnitřním průměru 5,19 a 5,13 , ty jsem prostružil výstružníkem na 5,56 aby se srovnali, protože byli mírně do kuželu. Do toho jsem vytočil přesné čepy - 5,56 (-0,01). Za tímto přesným rozměrem jsem vytočil závit M4. Na hřídelku byla použita kulatina průměru 9mm třída ocely 19 600. Do pásů jsem vrátil 1 článek, který jsem předtím ubral kuli tomu, aby pasy nepadaly, ten jsem zase vrátil a pásy na vrchu kol krásně sedí jako u originálu, vůbec nepadají
Před chvilkou jsem to pak všechno namontoval do stroje... Projel jsem to a spadla mi čelist. Tank je najednou živej až moc, ovladání hezky citlivé
lita uplně neskutečně
Hned zítra ráno ho pujdu vyzkoušet ven za barák
Re: Co jsem dělal
Napsal: 23 bře 2010, 23:07
od Milan
........Šťastnej člověk ........
Měl bys být spisovatelem.Četl jsem to jedním dechem.
Přihoď fotky....