solo Tiger
Re: solo Tiger
No a k tomu aj pekne nafotene detajli
Re: solo Tiger
It's just awesome!
Re: solo Tiger
Koukám že je tu další hodinář s dobrýma očima Za mě za jedna ACE
Re: solo Tiger
Mám pripravené ďalšie miniatúry zo zadu na Tigrovi.Spravil som nové držiaky na hever,vyrobená nová štartovacia tyč.Zatiaľ bez kľuky.Možno dorobím,ale pri jazdení by som ju dával dole.Hrozí pri cúvaní ulomenie.
Vymenil som plastovú skrutku za kovovú vzadu nad motorom.Na tom okrúhlom kryte.
Zajtra dolepujem a pretriem farbou.Poobede pošlem pajakovi fotky a niečo k tomu napíšem.
solo
Vymenil som plastovú skrutku za kovovú vzadu nad motorom.Na tom okrúhlom kryte.
Zajtra dolepujem a pretriem farbou.Poobede pošlem pajakovi fotky a niečo k tomu napíšem.
solo
,,Z tohto klubu sa neodchádza, buď Ťa vyhodia,alebo ,,Tu,, zomrieš....,,
- Radovan Preč
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 222
- Registrován: 11 črc 2016, 14:24
- 8
- Lokalita: Ostrava
Re: solo Tiger
luxsusni pracička na tohle je 1 malo, musim sledovat abych se něco přiučil.
- Milan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 2784
- Registrován: 28 led 2009, 23:54
- 15
- Lokalita: Cvrčovice,Brno-venkov
Re: solo Tiger
No z Jana se stal opravdu zkušený stavitel.Máš to moc dobře udělaný.
Re: solo Tiger
Ahoj !
Pokračujem v zadnej časti Tigra.Pracovalo sa s prestávkami.Prišlo mi do toho PMD a leto.
Pri práci s leptami som si zhotovil najprv 3 ks sponiek. 1x na kľuku od heveru a 2x na prichytenie štartovacej tyče napravo od ťažného zariadenia. Na výrobu jednej sponky je potrebné 8 ks dielikov.
Tak popíšem prácu na štartovacej tyči.
Pri sledovaní dokumentácie-dobové fotky,skice som nemal info o rozmeroch a tak prišla improvizácia.
Najprv bolo treba určiť dľžku. Tyč je upevnená od krytu nad ťažným zariadením,od jeho pravého okraja,až po pravý okraj krytu na napínač reťaze - pravého pásu.
Jej priemer bol daný sponkami na upevnenie. Čiže fí 2,2mm. V strede je to zosilené a fí je 2,7mm. To je otvor do krytky štartéra, ktorý sa zakladal nad ťažným zariadením.Samozrejme po zdemontovaní ochranného krytu.
Vyrobené je to z oceľového klinca tuším z trhacieho nitu.Na jednej strane je to ukončené 4 hranom na nasadenie kľuky a na druhej sú vybrúsené 2ks pastorkov trojuholníkoveho tvaru. Na zosilnenie v strede som použil kovovú trubičku z tuhy. Zletované,prebrúsené.
Pri nasadení sponky na trubičku fí 2,7 nedôjde k zaisteniu pre väčší priemer. Zalepené natvrdo. Ináč všetky veci na leptoch je potrebné zalepiť sekundovým lepidlom . Hrozí otvorenie sa strata. Tak som už prišiel na bedničke o jednu sponku na PMD. Strata v boji....
Pokračovanie.
Ako daľší prišiel na rad hever. Po odrezaní a vybrúsení som si vyrobil úchyty na hever. Sú zo 4 ks. Taktiež všetko je pohyblivé,zalepiť po dokončení sek. lepidlom.
Na hevere sú naznačené nity po okrajoch- z mosadzného plechu 0,15 mm.Doplnené o lepty-ozubenie.
Pri nalepení treba dať pozor. Ak máte filtre ,,Feifely,, Tak to je na tesno. Treba rozmerať 1.rám a umiestniť ho úplne napravo,Doslova ako je zvar na pravo na vani.Môže to byť poskladané dopredu,aspoň tie s krídlovými maticami. 2ks.
Tie podporné v tvare,,T,,sú umiestnene nepravidelne pozri foto z dolného podhľadu.
Kľuka bola dorobená po nalepení heveru.
Pokračujem v zadnej časti Tigra.Pracovalo sa s prestávkami.Prišlo mi do toho PMD a leto.
Pri práci s leptami som si zhotovil najprv 3 ks sponiek. 1x na kľuku od heveru a 2x na prichytenie štartovacej tyče napravo od ťažného zariadenia. Na výrobu jednej sponky je potrebné 8 ks dielikov.
Tak popíšem prácu na štartovacej tyči.
Pri sledovaní dokumentácie-dobové fotky,skice som nemal info o rozmeroch a tak prišla improvizácia.
Najprv bolo treba určiť dľžku. Tyč je upevnená od krytu nad ťažným zariadením,od jeho pravého okraja,až po pravý okraj krytu na napínač reťaze - pravého pásu.
Jej priemer bol daný sponkami na upevnenie. Čiže fí 2,2mm. V strede je to zosilené a fí je 2,7mm. To je otvor do krytky štartéra, ktorý sa zakladal nad ťažným zariadením.Samozrejme po zdemontovaní ochranného krytu.
Vyrobené je to z oceľového klinca tuším z trhacieho nitu.Na jednej strane je to ukončené 4 hranom na nasadenie kľuky a na druhej sú vybrúsené 2ks pastorkov trojuholníkoveho tvaru. Na zosilnenie v strede som použil kovovú trubičku z tuhy. Zletované,prebrúsené.
Pri nasadení sponky na trubičku fí 2,7 nedôjde k zaisteniu pre väčší priemer. Zalepené natvrdo. Ináč všetky veci na leptoch je potrebné zalepiť sekundovým lepidlom . Hrozí otvorenie sa strata. Tak som už prišiel na bedničke o jednu sponku na PMD. Strata v boji....
Pokračovanie.
Ako daľší prišiel na rad hever. Po odrezaní a vybrúsení som si vyrobil úchyty na hever. Sú zo 4 ks. Taktiež všetko je pohyblivé,zalepiť po dokončení sek. lepidlom.
Na hevere sú naznačené nity po okrajoch- z mosadzného plechu 0,15 mm.Doplnené o lepty-ozubenie.
Pri nalepení treba dať pozor. Ak máte filtre ,,Feifely,, Tak to je na tesno. Treba rozmerať 1.rám a umiestniť ho úplne napravo,Doslova ako je zvar na pravo na vani.Môže to byť poskladané dopredu,aspoň tie s krídlovými maticami. 2ks.
Tie podporné v tvare,,T,,sú umiestnene nepravidelne pozri foto z dolného podhľadu.
Kľuka bola dorobená po nalepení heveru.
Naposledy upravil(a) pajak7 dne 15 srp 2016, 22:40, celkem upraveno 3 x.
Re: solo Tiger
Výmena skrutky.
Na tankoch HL je hore plastová imitácia skrutky.Potrebné podrezať a spraviť ju z kovu.
foto:
Na tankoch HL je hore plastová imitácia skrutky.Potrebné podrezať a spraviť ju z kovu.
foto:
Naposledy upravil(a) Anonymous dne 07 srp 2016, 17:21, celkem upraveno 1 x.
,,Z tohto klubu sa neodchádza, buď Ťa vyhodia,alebo ,,Tu,, zomrieš....,,
Re: solo Tiger
Opět skvělá práce ACE
Re: solo Tiger
Teda, uplny hodinarsky dilo