Takže jsem zase trochu pokročil:
Upravil jsem zadní blatníky, aby jimi prolezlo zadní modré světlo
zase jsem na zadním čele trochu svářel/a protože někdy je svár díky konstrukci HL uplně na okraji udělal jsem ho trochu jinak, a to horkým šroubovákem, a výsledek mě velmi potěšil, a hlavně není nijak ohrožen vyndaváním a zandaváním zadího čela. Tmel by ohrožen v tomto místě určitě byl./
Předělal jsem zadní tažné zařízení a jeho čep mi zárověň posloužil, jako perfektní doraz při zavírání zadního čela/je totiž v horní půlce zalepen natvrdo a do spodní perfektně zapadne/
Tak a teď ta nejzajímavější záležitost, a to jsou kompletní výfuky.
Jelikož Cariusuv tank prakticky nikde není vidět ze zadu, můžeme si pouze domýšlet jak asi vypadal, jednak podle fotek ostatních tanků 502 z té doby , jednak podle různé další literatury.
Podle obrázku poslaného jedním polským kolegou měly výfuky úchyty vrchních klapek vyhnuty do stran, ne jak jsem se domníval já opřeny o zadní čelo, to měly pouze tanky Initial verze a tu Carius neměl, a já ji nestavím.
viz tento obrázek
Takže jsem musel kompletně zadělat veškeré díry včetně té dlouhé podélné, abych mohl rouru s klapkami natočit do správné pozice.
Další věc byla ta , že není dobře vidět zda tam byly ty koncové klece na výfuku , a zda tam/Carius/ měl plechové kryty/ někdo jeho tank kreslí s nimi někdo bez/ a tak jsem se rozhodl vše udělat tak abych mohl jednoduchou montáží dělat všechny varianty /takové malé 3in1/ a tak jsem vymyslel čepy z hřebíků a magnety /pomáhají držet plechové kryty/.
a sundavací koncové krycí klece na výfuku/kompletně nově udělané za pomoci hřebíků a trubiček/
A voila jak to pěkně jde posuďte sami
bez ničeho
s vrchními klecemi , ale bez krytů
a konečně i komplet se vším...
Hlavně vše je relativně pevné a celkem rychle prohoditelné.
Zatím není nic na pevno přilepené, pro účely focení vše drží můj systém a Tack it.
Tak
pokračovat na zadním čele, ještě je na něm spousta práce.
Tak zatím