Re: výběr tanku
Napsal: 03 zář 2018, 20:35
Podle videa k PzIII jsou uvnitř komponenty, které běžné stroje neobsahují. Kovová vana je samozřejmě co do tuhosti výhodou a kovová korba už záleží na vkusu dodtyčného. Já osobně bych ji nechtěl, protože se na ni cokoliv špatně lepí ....
Tank už je poměrně těžký ( 6,5kg ) a to i navzdory lepším převodovkám ( jsou kluzné či v kuličkách ? ) už při jízdě na zmíněné zahradě ( točení v trávě je pro naše tanky nejtěžší terém ) motory řady 400 dostávají docela zabrat. Jsou samozřejmě lepší typy motorů a už to zde na fóru i proběhlo.
Jak jsou uložena ramena a jak jsou řešena pojezdová kola ( kluzně a s jakou vůlí ? ) a hlavně jak moc "pevně" je řešeno napínací kolo pásu, které je obecně nejslabším článkem pojezdu u tanku Tiger I a na jeho funkci záleží, jak moc budou padat pásy.
Elektrinika podle videa vypadá, že co do jízdních vlastností je spíše průměrná a "neumí" jemné manévrování.
Nějaké "dodo" na něm zcela určitě bude, ale jak veliké nedokážu posoudit.
Tank už je poměrně těžký ( 6,5kg ) a to i navzdory lepším převodovkám ( jsou kluzné či v kuličkách ? ) už při jízdě na zmíněné zahradě ( točení v trávě je pro naše tanky nejtěžší terém ) motory řady 400 dostávají docela zabrat. Jsou samozřejmě lepší typy motorů a už to zde na fóru i proběhlo.
Jak jsou uložena ramena a jak jsou řešena pojezdová kola ( kluzně a s jakou vůlí ? ) a hlavně jak moc "pevně" je řešeno napínací kolo pásu, které je obecně nejslabším článkem pojezdu u tanku Tiger I a na jeho funkci záleží, jak moc budou padat pásy.
Elektrinika podle videa vypadá, že co do jízdních vlastností je spíše průměrná a "neumí" jemné manévrování.
Nějaké "dodo" na něm zcela určitě bude, ale jak veliké nedokážu posoudit.