Po celé CZ je karanténa a venku se nemůže chodit tak něco pořádat ladím na stroji.
Rozdělal jsem celý předek CC-01 8x8 a musel jsem po jízdních zkouškách venku předělat řízení opět od začátku.
Problém dělají i přední tlumiče ,které jsem po vzoru kolegy Yany a Kuba93 z jiného fóra jsem překopal oba celé předky resp.celé přední nápravy předělal.
Probroušená spodní ramena a těhlice dost pomohla při změně. Natáhnul jsem i pružiny a zjistil jsem , že se některé roztáhli jinak a má to vliv na výšku celého modelu a tim došlo ke zvednutí druhé nápravy o cca.3,5 mm a jedno kolo co je v zatáčce venku se prokluzuje ve vzduchu.
Říkal jsem si, že natažení pružin bude dobré pro zvětšení vyvěšení spodních ramen a tím lepší průjezd ale akorát to přidalo problém.
Světlá výška je plně dostačující.
Měřeno vepředu na 2x přední nápravě která je v zatáčce nestabilní.
Měřeno vzádu u zadní nápravy.
Na doporučení kolegy "Mira" dát do modelu 2x serva na řízení a to každé servo na jednu nápravu tak to musím poladit aby to jezdilo dobře. :OK:
V předchozích příspěvcích v minulosti jsem se zmínil o změně řízení a počtu serv tak to ladím jiným směrem než původně.
Druhá přední náprava prošla také změnou uložení serva řízení protože tam není moc místa a servo se tam nevejde. Varianta je dát servo pouze na stojato a řízení předělat na podobnou variantu co má Kuba93.
Pohled na servo druhé přední nápravy a jeho upevnění.
Tady je namontovna přední řídící náprava a pro pohyb spodních ramen kvuli tomu musely jít i posunout tlumiče ze standardních předních poloh dozadu za ramena. Tady je celkový pohled.K posunu na správnou polohu sem musel posunout 2x více dozadu. Poloha tlumiče má vliv na jízdu při zatočení takže co posun tlumičů to celé smontovat a zkusit projet po koberci a pak opět vše rozdělat a převrtat atd.dokolečka.Každý den na modelu dělám 5 a více hodin takže to docela odsejpá. :OK:
Uložení serva řízení na první přední nápravě, když nepočítám variantu původní co dělá výrobce a s tím jsem u tohoto modelu začínal a o které jsem psal již v minulosti tak zde je další varianta.
Varianta č.1
Jsem musel odstoupit pro sílu serva, protože se při pohybu v krajních polohách jak páky řízení tak vytočených kol celé servo hejbalo od 8mm a toto připevnění je nedostatečné i přes to, že bylo dotažené na krev.
Po zjištění problému jsem to celé překopal a to na variantu č.2.,která je o dost lepší.
Varianta č.2.
Při pokusném složení a zapojení serv to vypadá dobře a kola se vytočí do stran více než originální sestava.
Odkaz na galerku co průběžně doplňuji..
https://feliciaman.rajce.idnes.cz/CC-01 ... _POHON_8X8#