Stránka 4 z 5
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Napsal: 04 led 2016, 06:03
od sakulajda
LK88 píše:Jo je to pekny
ja kdysi mel kybla od tamky , jako RTR model a byl to zadohrab, jezdilo to ok (byla to 1:10)
zato 16tka od tamky je v terénu značně nepoužitelná
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Napsal: 20 srp 2017, 23:51
od hranicak11
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Napsal: 21 srp 2017, 05:52
od rmichalbarna
Nádhera!Bude video?
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Napsal: 21 srp 2017, 10:12
od LK88
vypadá to velice pěkně , jak pohledově a pěkný nástřik, tak i technické řešení- ramena nápravy atd, jo videjko by to chtělo...pěkný kousek
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Napsal: 21 srp 2017, 20:59
od mrst
Ahoj Bolku, jak budeš chránit ozubená soukolí proti zemině? Máš nějaký nápad?
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Napsal: 21 srp 2017, 21:40
od Milan
Vláďo,celkem nijak je asi chránit nebude,jelikož to do žádné zeminy nepojede.
Mám jej a je to akorát na beton.
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Napsal: 21 srp 2017, 22:23
od Shotek
mrst píše:Ahoj Bolku, jak budeš chránit ozubená soukolí proti zemině? Máš nějaký nápad?
napadlo mě to samý, i na betonu do toho nalítá svinčík, i když pomaleji
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Napsal: 21 srp 2017, 22:29
od mrst
pak to trochu ztrácí smysl four by four...
na betonu to bude jezdit i jako klasika
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Napsal: 22 srp 2017, 05:09
od hranicak11
Shotek píše:mrst píše:Ahoj Bolku, jak budeš chránit ozubená soukolí proti zemině? Máš nějaký nápad?
napadlo mě to samý, i na betonu do toho nalítá svinčík, i když pomaleji
Nejlepší by bylo jo nechat ve vitríně
. Varianta první nechat to otevřené a na sucho. Ale nejspíš to zadekluji.
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Napsal: 22 srp 2017, 08:21
od david742
Zdravím
,
Jojo , s tím ozubeným kolem na spodku tuším problém hlavně v trávě - byť drobné. Máme rozestavěný Brouk od Revellu a taky na tomto podvozku.
Převodový poměr jsi zachoval originální z Nanda , nebo jsi upravoval do pomala ?
Skaut tu nabízí zajímavé převodovky i s motorkem.
Osobně bych rád zachoval co nejvíce interieru a tak bojujeme s místem.
Plánovali jsme přední nápravu kyvnou jako je např. u traktorů ,jenže zas byl boj o místo kam umístit servo , buď spolujezdcovi pod nohy ,nebo nad přední nápravu a to mu zas nebudou výkyvy nápravy dělat dobře
Navíc i když se to nezdá , tak brouk má i přes shodné vnější rozměry uvnitř méně místa , než KdF.