GAZ AA 1941
Re: GAZ AA 1941
Neříkám že je to až tak pomalé ale už to vidím na tankodromu , jak objedu jednou tankodrom dokola a už se bude balit .
Proste můj názor je ten že by to mělo jezdit trochu svižněji.
A až se s tím poperu tak se podělím o informace s převodovým poměrem a počtem otáček na výstupu z převodovky
Proste můj názor je ten že by to mělo jezdit trochu svižněji.
A až se s tím poperu tak se podělím o informace s převodovým poměrem a počtem otáček na výstupu z převodovky
-
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 3199
- Registrován: 09 úno 2009, 19:52
- 15
- Lokalita: Praha 9, Horní Počernice
Re: GAZ AA 1941
jsou to prototypy a rychlost se dá zvýšit třeba o 100% ...změnšením průměru ozubeného kola o polovinu na zadní hnací ose. Převodovky mají dostatěčný výkon. Modýlek je velice lehký, ale přesto na přenos kroutícího momentu bych preferoval kovové kolo. Takže jde pouze o informaci , kde koupit přiměřený převod za co nejpřijatelnější peníze
Re: GAZ AA 1941
Tím že snížíš převodový poměr na diferáku to sice pojede rychleji ale ztratí to sílu proto chci jít cestou větším počtem otáček na výstupu z převodovky za minutu.
Nynější převodovka co tam je má asi 80 otáček za minutu a to je prostě pro mě málo i můj Jeep jede dvakrát možná třikrát rychleji.
Na diferáku mě přijde převodový poměr 1:3 v pořádku a myslím že je nesmysl ho zmenšovat a jak jsem psal tak ozubené kolo jsem vyměnil za nové podle Janukových rad poupravil a vše zatím funguje lehce a bez přeskakování .
Že by bylo lepší kovové soukolí tak to je snad jasný každému kdo si prošel plastovejma převodovkama u tanků.
Jinak nutno uznat že model je super propracovanej do detailu co se tíče rámu a podvozku ,kolobouk dolů před důchodcema z M. Boleslavi .
Dnes mě mrzí že jsem si pro svojí maličkost taky jeden nepořídil ale to napravím něčím čistě americkým ale neřeknu čím.
jo a tady video na porovnání rychlosti všechny modely jezdí na plný plyn .
Nynější převodovka co tam je má asi 80 otáček za minutu a to je prostě pro mě málo i můj Jeep jede dvakrát možná třikrát rychleji.
Na diferáku mě přijde převodový poměr 1:3 v pořádku a myslím že je nesmysl ho zmenšovat a jak jsem psal tak ozubené kolo jsem vyměnil za nové podle Janukových rad poupravil a vše zatím funguje lehce a bez přeskakování .
Že by bylo lepší kovové soukolí tak to je snad jasný každému kdo si prošel plastovejma převodovkama u tanků.
Jinak nutno uznat že model je super propracovanej do detailu co se tíče rámu a podvozku ,kolobouk dolů před důchodcema z M. Boleslavi .
Dnes mě mrzí že jsem si pro svojí maličkost taky jeden nepořídil ale to napravím něčím čistě americkým ale neřeknu čím.
jo a tady video na porovnání rychlosti všechny modely jezdí na plný plyn .
Naposledy upravil(a) pajak7 dne 19 bře 2015, 12:44, celkem upraveno 1 x.
Re: GAZ AA 1941
Ahoj
tak ten kubel od vagnů, tak ten teda maže.
Teď chápu pojem blesková válka
Rychlost gaze bych posoudil na stejnou jak ten můj.
Už jsem udělal i video, ale točil jsem to večer a na telefon.
Bylo to jak z hororu. A občas a pomalu tam i projelo auto.
Natočím nové a hodím si to na vlákno pro posouzení.
Honza
tak ten kubel od vagnů, tak ten teda maže.
Teď chápu pojem blesková válka
Rychlost gaze bych posoudil na stejnou jak ten můj.
Už jsem udělal i video, ale točil jsem to večer a na telefon.
Bylo to jak z hororu. A občas a pomalu tam i projelo auto.
Natočím nové a hodím si to na vlákno pro posouzení.
Honza
Re: GAZ AA 1941
Tak dnes jsem se stavil na katru a nechal udělat fošny a prkna na rám a korbu
- Rudyn
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 10 bře 2009, 18:05
- 15
- Lokalita: ROHATEC, okres Hodonín.
Re: GAZ AA 1941
Pavle ty jsi všeuměl, dokonce i truhlář !!!
Pěkně se to rýsuje ! Na té korbě by mu slušelo i kulometné dvojče.
R.
Pěkně se to rýsuje ! Na té korbě by mu slušelo i kulometné dvojče.
R.
Sportuji rekreačně ... Vrhám stín, dívám se do dálky, skáču do řeči a lezu na nervy !
Re: GAZ AA 1941
Nejdřív bych se chtěl omluvit za mojí malou lež když jsem tvrdil že jsem s plechem na budce práce ukončil .
Ale donutila mě k tomu situace která nastala s dveřmi.
Plastové dveře jsou z části složené a tudíž už nejdou upravit aby lícovali s kabinou (hold 10 let jako automechanik se opravdu podepsalo).
Tak jsem si udělal plechové a udělám i druhé.
No a zde už výsledek.
Ale donutila mě k tomu situace která nastala s dveřmi.
Plastové dveře jsou z části složené a tudíž už nejdou upravit aby lícovali s kabinou (hold 10 let jako automechanik se opravdu podepsalo).
Tak jsem si udělal plechové a udělám i druhé.
No a zde už výsledek.
- Milan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 2784
- Registrován: 28 led 2009, 23:54
- 15
- Lokalita: Cvrčovice,Brno-venkov
Re: GAZ AA 1941
Takže ještě zbývají blatníky a střecha se zadním dílem karoserie a bude na budce hotovo ....