BVP-2 ČSLA 1/16 vlastní výroba
- Ivan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1340
- Registrován: 03 dub 2013, 12:08
- 11
- Lokalita: Absolova 89, 624 00 Brno
Re: BVP-2 ČSLA 1/16 vlastní výroba
Mirek se u mě stavil a viděl jsem BVP naživo.
Krásné, špičkové.
Krásné, špičkové.
Tankistům ZDAR
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
- CuMeL
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 826
- Registrován: 29 bře 2018, 15:21
- 6
- Lokalita: České Budějovice
Re: BVP-2 ČSLA 1/16 vlastní výroba
Díky všem.
Po vánoční lenošivé přestávce jsem se v závěru roku a dnes na Nový rok dokopal k mé málo oblíbené činnosti- tvorbě špendlíkošroubků. Nebylo jich zas tolik, jak na mé dvaasedmě, ale přece jen tam nějaké jsou:
Už mi na lištách mřížky chladičů chybí jen očka pro krycí plachty a pak to konečně budu moci umístit natrvalo na své místo
Po vánoční lenošivé přestávce jsem se v závěru roku a dnes na Nový rok dokopal k mé málo oblíbené činnosti- tvorbě špendlíkošroubků. Nebylo jich zas tolik, jak na mé dvaasedmě, ale přece jen tam nějaké jsou:
Už mi na lištách mřížky chladičů chybí jen očka pro krycí plachty a pak to konečně budu moci umístit natrvalo na své místo
Re: BVP-2 ČSLA 1/16 vlastní výroba
Mistře Cumelini, nějaký progres na Befourovi? Včera jsem sledoval perfektní video co mi poslal páně Krémák (havlovy Tigery)....tak už se těším až budeš dělat jízdní zkoušky
- CuMeL
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 826
- Registrován: 29 bře 2018, 15:21
- 6
- Lokalita: České Budějovice
Re: BVP-2 ČSLA 1/16 vlastní výroba
No nic moc. V lednu jsem místo omikronu chytil zrádnou a zákeřnou nemoc "lenóru", takže jsem neudělal naprosto nic. Ale už je to snad za mnou, protože jsem začal pomalu se spodní částí korby. Jde to pomalu, protože to musím verifikovat s výkresem, který jsem musel doplnit o vnitřní uspořádání a pochopitelně o zbytek vnější bižuterie na bočních pancířích (čímž mám na mysli třeba tlumiče). Navíc jsem čekal na dodávku systému napínání pásů, který konečně z nedaleké ciziny dorazil, takže jsem ho taky doplnil do výkresu, což taky chvilku trvalo, ale něco předvést můžu:
No a pak jsem v dílně nasadil respirátor třídy FFP2 a začal řezat a brousit hliníkový plech:
Teď přijde fůra vrtání otvorů
No a pak jsem v dílně nasadil respirátor třídy FFP2 a začal řezat a brousit hliníkový plech:
Teď přijde fůra vrtání otvorů
Re: BVP-2 ČSLA 1/16 vlastní výroba
jak ten hliník máš v plánu spojovat?
šrouby, letovat?
šrouby, letovat?
Re: BVP-2 ČSLA 1/16 vlastní výroba
Krása, taky se těším až to bude jezdit.
Můžu se zeptat jaký je rozdíl v modelování mezi tím freecadem či jak se to nazývá a fusionem 360? Ve fusionu se mi docela často stává že mi něco nechce zaoblit když to jde třeba do zatáčky, viz. nárazník na mana tam mi to zlobí a mám to kvůli tomu špatně oproti originálu.
Můžu se zeptat jaký je rozdíl v modelování mezi tím freecadem či jak se to nazývá a fusionem 360? Ve fusionu se mi docela často stává že mi něco nechce zaoblit když to jde třeba do zatáčky, viz. nárazník na mana tam mi to zlobí a mám to kvůli tomu špatně oproti originálu.
- CuMeL
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 826
- Registrován: 29 bře 2018, 15:21
- 6
- Lokalita: České Budějovice
Re: BVP-2 ČSLA 1/16 vlastní výroba
To Shotek:
Letování určitě ne. Bude to lepené a jištěné samořeznými šrouby. Na fotce je vidět vytištěný držák pouzder ramen pojezdových kol, konkrétně pravá zadní část, kde je již vidět základna systému napínání pásů. Tento držák bude jednak k bočnímu pancíři přilepen, ale také bude jištěn mnoha šroubky právě od těch pouzder. A ke dnu to bude přilepené a zároveň přišroubované do již předtištěných otvorů (bohužel na fotce moc vidět nejsou):
Aby se to celé nevyvrátilo, tak budou boční pancíře v přední a v zadní části jištěné výztuhou:
To Vítek:
Dnes už moc zásadních rozdílů v 3D programech není, alespoň co se týče základních úkonů, jako jsou úkosy či zaoblení. Já se zaoblením ve FreeCADu problémy moc nemám, ale občas se také nějaký vyskytne, zejména, když chci zaoblit již spojené bloky. Tam jsem přišel na to, že nestačí spojovat bloky k sobě, když k s obě pouze natěsno přiléhají. Pak může vzniknout problém při zaoblování toho celku. Ve FreeCADu je třeba, aby se ty jednotlivé bloky při spojování lehce prolínaly. Pak už problém se zaoblováním celku nebývá.
Letování určitě ne. Bude to lepené a jištěné samořeznými šrouby. Na fotce je vidět vytištěný držák pouzder ramen pojezdových kol, konkrétně pravá zadní část, kde je již vidět základna systému napínání pásů. Tento držák bude jednak k bočnímu pancíři přilepen, ale také bude jištěn mnoha šroubky právě od těch pouzder. A ke dnu to bude přilepené a zároveň přišroubované do již předtištěných otvorů (bohužel na fotce moc vidět nejsou):
Aby se to celé nevyvrátilo, tak budou boční pancíře v přední a v zadní části jištěné výztuhou:
To Vítek:
Dnes už moc zásadních rozdílů v 3D programech není, alespoň co se týče základních úkonů, jako jsou úkosy či zaoblení. Já se zaoblením ve FreeCADu problémy moc nemám, ale občas se také nějaký vyskytne, zejména, když chci zaoblit již spojené bloky. Tam jsem přišel na to, že nestačí spojovat bloky k sobě, když k s obě pouze natěsno přiléhají. Pak může vzniknout problém při zaoblování toho celku. Ve FreeCADu je třeba, aby se ty jednotlivé bloky při spojování lehce prolínaly. Pak už problém se zaoblováním celku nebývá.
Re: BVP-2 ČSLA 1/16 vlastní výroba
Jasný, díky za vysvětlení
Re: BVP-2 ČSLA 1/16 vlastní výroba
No koukám, že to bude paráda. Pastva pro oči.
Re: BVP-2 ČSLA 1/16 vlastní výroba
Toto závisí na originální geometrii, pokud máš špatně základ, a chceš tam dostat nějaký radius zaoblení, tak program už pozná, že z původní geometrie to nelze udělat - nezávisle na programu, který používáš:)
V týmu s Drozd60,
IS-7, T-10, Kraz 255V + podval; IS-3; KV-85; T-90; Faun; MAZ
IS-7, T-10, Kraz 255V + podval; IS-3; KV-85; T-90; Faun; MAZ