Torro Panther Ausf.G
Re: Torro Panther Ausf.G
Tak jeste jednou, prevodovky 5:1, kde jsou motory vedle sebe,v jedne ose, se kotory K.M.power 400,bez potrebnych uprav nevejdou, u prevodovek 3:1 ; 4:1 je situace vzhledem k poloze motoru v prevodovkach jina. Mototy jsem oba upravil -upilovani zadni casti i osicky o cca 2mm na kazdem a i tak to proste neni ono.. do těchto konkrétních převodovek prostě motor vel. 360, max.380, 400 -nevejde se...
https://lk88.rajce.idnes.cz/Motory/
https://lk88.rajce.idnes.cz/Motory/
Naposledy upravil(a) LK88 dne 15 čer 2018, 08:33, celkem upraveno 1 x.
Re: Torro Panther Ausf.G
U převodovek 1/3 je situace trochu příznivější motory jsou jak výškově tak osově posunuté a pokud krick není o 5mm delší tak by problém být neměl. Omlouvám se za velikost fota ale na mobilu nemůžu upravovat rozměry vkládaných obrázků).
Re: Torro Panther Ausf.G
Láďo prosím Tě, otvory na přírubě Kricku souhlasí s roztečí otvorů původních motorů nebo se musí převrtávat (otvory pro upevňovací šrouby ve stěně převodovky)?. A jak budeš řešit upevnění pastorku na hřídel motoru? Tuším že u té mosazné převodovky to bude jednoduché, pastorek má tuším červík na zajištění proti posunutí a pootočení.....to bohužel převodovka 1/3 nemá.
Re: Torro Panther Ausf.G
Drake: Mám v Pantherovi převodovky podobné, ale ocelové. Motory tam pasují, rozteče závitů jsou shodné. Na motory jsem použil desetizubový pastorek s červíkem.
Láďo, jak je to u "placatých" převodovek nevím, ty jsem z kinga dal pryč a nahradil ocelovýma, kde jsou motory nad sebou a tam žádný problém nebyl.
Láďo, jak je to u "placatých" převodovek nevím, ty jsem z kinga dal pryč a nahradil ocelovýma, kde jsou motory nad sebou a tam žádný problém nebyl.
Re: Torro Panther Ausf.G
Pánové, ještě malý doplňující dotaz, jak je to se spotřebou Kricksů v porovnání se standartními motory v ocelových převodovkách co dodává Torro ve svých "vylepšených" modelech? Nikde o nich nemůžu najít údaje.
Používám klasické staré NiCd 7,2V - 2000mAh a 3000mAh baterie a tak nějak přemýšlím jak dlouho to vydrží v kombinaci s novýma motorama.
Používám klasické staré NiCd 7,2V - 2000mAh a 3000mAh baterie a tak nějak přemýšlím jak dlouho to vydrží v kombinaci s novýma motorama.
- Pancier
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 346
- Registrován: 27 lis 2010, 12:28
- 13
- Lokalita: Banská Bystrica, Slovensko
Re: Torro Panther Ausf.G
Myslím, že rozdiel v spotrebe je minimálny. Aspoň ja som nejakú väčšiu spotrebu nezbadal.
Re: Torro Panther Ausf.G
Pancier: Díky za info
Re: Torro Panther Ausf.G
Tak jsem dneska kompletoval pojezd a nabarvenou novou vanu, tak to pěkně šlo až jsem si říkal že to není možný aby nebyl problém a bác bylo to tam Hnací kola od HQ jsou dodávaná se šroubem M4x12 pro zajištění na výstupní hřídel převodovky......ta má závit M3, kde udělali soudruzi z východního německa chybu? . Taky jsem předělával uchycení převodovek, levá sedla krásně i s podpůrným ložiskem, zato pravá má zkroucenou skříň, tam to budu muset ještě řešit.....stojí to za prd. Mám to sice tam včetně ložiska usazené, ale nezavrtával jsem ho a nepřitahoval k bočnici, první vyzkouším jak bude celkově pohon chodit s pásama a když to bude dobrý tak to sešroubuju a zavrtám.........
- Milan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 2784
- Registrován: 28 led 2009, 23:54
- 15
- Lokalita: Cvrčovice,Brno-venkov
Re: Torro Panther Ausf.G
Máš co dělat do soboty !!!
Re: Torro Panther Ausf.G
To bohuzel neni nic neobvykleho, prevodovky nekdy nejsou ac za ty prachy uplne 100% , ja uz si s tim tolik hlavu nelamu,hlavne ze to jede, k bocnici myslis jako v boku vany? To si myslim neni potreba, ja to tedy nikdy nedelal, naopak at se to ma vuli mezi sebou kroutit nez uplne na pevno prevodovky s vanou, staci pridelat jen spodek