Stránka 3 z 3
Re: Jagdpanzer E100 Krokodil
Napsal: 10 zář 2019, 13:36
od Faly
No konečně jsi to taky ukázal, moc pěkné
Re: Jagdpanzer E100 Krokodil
Napsal: 10 zář 2019, 13:51
od Shotek
Drake píše: ↑10 zář 2019, 11:20
Při té váze doporučuju kvalitní převodovky, já mám u Panthera váhu kolem 8kg a pořád mám problémy s převodovkama (kluci co byli na Kbelích a Lešanech potvrdí), motory mám nízkootáčkové Krick (doufám že jsem to napsal správně) 450 a ty jsou dostatečně výkonné.
jojo, potvrzuju, Drejk je takovej problematickej
ale jinak zase víno má dobrý!
Re: Jagdpanzer E100 Krokodil
Napsal: 10 zář 2019, 14:01
od David.Z
Můj Jagdtiger važí 8,4kg, mám tam převodovky Waltersons 3.generace, samozřejmě jsem je musel upravit a vypodlozkovat. Pohání to motory Krick Max Power 400 a jezdí to super.
Do Éčka chci dát ty samé převody a motory POISON 7,2V řady 540. Samozřejmě to bude chtít úpravu. Určitě dám info jak to dopadlo.
Re: Jagdpanzer E100 Krokodil
Napsal: 10 zář 2019, 14:08
od David.Z
Faly píše: ↑10 zář 2019, 13:36
No konečně jsi to taky ukázal, moc pěkné
Musel jsem,kluci už mě kamenovali
Re: Jagdpanzer E100 Krokodil
Napsal: 10 zář 2019, 19:18
od PetrNC
Převodovky Waltersons z práškové oceli trpěly praskáním náby na posledním převodu. Naštěstí je to standardní modul M0,7, takže jsou na trhu dostupná kvalitní ocelová kola a snad už to výrobce vyřešil.
Ještě mohu poradit, že kdo máte problém s prokluzem červíku v ozubeném kole a jeho nába je dostatečně velká, tak vyvrtejte potřebný závit v úhlu 90° oproti původnímu. Jeden červík bude upnutý v pošce na hřídeli a druhý k němu kolmo k hřídeli. Upnutí kola je pak podstatně spolehlivější a sám to používám na koncových převodech u všech svých strojů.
Re: Jagdpanzer E100 Krokodil
Napsal: 15 zář 2019, 19:24
od LK88
Pekna pracicka a dost zajimavy projekt, jinak Rc na lomu jsem utrpel po dlouhe dobe kdy mam namontovane 5:1 mosaz stejny problem, protaci se jedno ozub.kolo -problem protoceni na hridelce-cervik to neudrzi...
Re: Jagdpanzer E100 Krokodil
Napsal: 16 zář 2019, 06:33
od David.Z
Teď řeším problém taky z převodovkami. Přišli mi tyto motory POISON 540 7,2. Průměr hřídele je 3,17mm. Do klasických převodovek je nenacpu,tak jsem začal vyrábět vlastní klece na ozubené kola. Co se týče červíků na zajišťování ozubení na hřídele, piluji na hřídel malou plošku a zajišťují červíky lakem na nehty.