Stránka 3 z 3

Re: T 34/85 Torro

Napsal: 24 srp 2014, 20:24
od spitfiremk1
Tak takto jsem to za čas provozu řešil úplně stejně už loni... :) Je vidět, že máme asi stejnou technickou múzu, co našeptává..co chci, až to praskne, tak vyřešit jiné držáky napínacích kladek..Dát je na společný průběžný hřídel napříč vanou a ramena vytvarovat (vypilovat) z cca desítky alu-plechu. Nebude to mít tendenci ohýbat se tahem pásu, zlepší se i stopa pásu v pojezdu.
Na videu z tvého rajčete jsem slyšel pohyby a zvuky při střelbě kulometu, jako u orig.řídící jednotky. Takže máš vysílací bednu komplikovanou jako já? Dva vysílače-jeden na regulátor (Graupner) a zbrojní systémy někde vedle z původní vysílačky? ;)

Re: T 34/85 Torro

Napsal: 25 srp 2014, 07:30
od housenka
Ještě mám každý vysílač zvlášť a když se sejdeme jeden řídí druhý střílí :P Kola se mi trochu vrklají všechna, uvidím jestli přes zimu na to bude čas. Co převodovka, máš původní?

Re: T 34/85 Torro

Napsal: 25 srp 2014, 11:32
od spitfiremk1
Původní už tři roky a nic se neděje..

Re: T 34/85 Torro

Napsal: 08 říj 2016, 18:59
od housenka
Zdar! Když už jsem sem dal příspěvky jednou, tak s dovolením ještě jednou:
Už jsem ho skoro prodal, ale mám tak malou zahradu, že se mi tam nic většího nevejde. Uplácal jsem si malou dráhu a potom to proháněl i po zbytku zahrádky. Nakonec jsem musel doma ve vaně osprchovat pásy, neb ho mám v poličce nam postelí. Nosím ho na zahradu v batohu.

https://housen.rajce.idnes.cz/T-_34_Torro/

Re: T 34/85 Torro

Napsal: 09 říj 2016, 20:18
od spitfiremk1
Ahoj.

úpravy jsou logické, hlavně změkčení pérování. Pochopil jsem dobře, že používáš jeden regl a pomocí serva s mikrovypínači vypínáš jednotlivé motory při zatáčení? Konečně to vidím v reálu. Takto jsem uvažoval taky, nakonec zvítězily dva regly. Nakonec toto je i maketové ježdění, protože téčka se stejně nedokázala otočit na fleku protiběžným chodem pásů, a navíc i projet s třicetčtyřkou zatáčku plynule bylo umění, Vždycky se muselo v určitých intervalech natvrdo brzdit jedna strana. Moc citlivé ty brzdy nebyly. Za to se rády pálily. Alespoň na našem VT 34 u nehodového vlaku..Mimo jiné máš pěkné odkazy na rajčeti. Auta a stavební stroje dělám taky.



https://spitfiremk1.rajce.idnes.cz/Buld ... avba_na_RC

Re: T 34/85 Torro

Napsal: 09 říj 2016, 20:35
od housenka
Tak jest, jeden regulátor, jede to pěkně plynule od nuly. To zatáčení se chová zajímavě, když při jízdě přeruším přívodu k motoru tento úplně nezastaví, ale jen zpomalý. Při rozjezdu s vypnutým přívodem si motor udrží svůj brzdný účinek a tank se mi točí kolem zastaveného pásu.
Buldozer máš pěkně udělaný!!!