Stránka 3 z 3
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Napsal: 17 bře 2013, 21:51
od spitfiremk1
honza kadrmas píše:No podle fotek nedokážu posoudit ,ale když se koukneš na ten výstupák tak tam je taky objímka s červíky, je otázka jestli je tam díra jako u těch z beami nebo ploška
Ale já bych je osobně nebral
Co se týče těch dírek, tak by možná stálo za pokus, než se začnou používat, tak vyjmout hřídele a mosazí zapájet ty dírky a pak to líznout na soustruhu a zarovnat. Potom udělat plošky a nemuselo by se nic vyrábět z oceli...Ale nevím jak by to dopadlo s pevností mosazi po takové tepelné kúře, jestli by to nevyměklo...Nejsem metalurg..
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Napsal: 18 bře 2013, 15:59
od honza kadrmas
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Napsal: 19 bře 2013, 20:21
od Sylva
Tak chlapci díky za názory
, zatím ještě nemám nic objednáno. Včera jsem na netu celé odpoledne hledal
názory na mnou prezentované převodovky a na některých zahraničních forech je již nakupovali. Bohužel jsem jeden z těch nevzdělanců co neumí žádný jiný jazyk než ten český
a proto jsem využíval jen překládače. Zatím jsem nenašel žádné negativa ohledně kvality zpracování, nebo poruchovosti, ale také jsem nenašel žádné video tanku v pohybu, který by měl ty přovodovky již v provozu
. Pokud je koupím, tak vám dám vědět jak to s nimi jezdí a jak jsou kvalitní nebo nekvalitní.
Díky Ivo.
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Napsal: 24 bře 2013, 08:20
od PajdaM
Zdravím,
jsem tu nový a rád bych se zeptal na tyhle převodovky
http://www.rctank.de/product_info.php?c ... ts_id=1643 do Tigra od HL. Ty původní kupodivu nestojí za nic a po měsíci začínají trošku vynechávat.
.
Předem díky za odpovědi
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Napsal: 24 bře 2013, 11:03
od Milan
Mám je v Kingovi a ten váží 8 kg a bez problémů a náznaku opotřebení.Doporučuji.
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Napsal: 05 dub 2013, 02:28
od Bojla
Zdravím,
No a co tyhle
http://www.licmas-tradinghouse.de/produ ... riebe.html i s poštovným z DE byly za 1400kč za týden doma
a kromě pastorku a uložení tam žádná mosaz není.
Hnací hřídel na dvou ložískách po vaklu ani stopa
čas ukáže jest-li jsou gut .
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Napsal: 05 dub 2013, 08:01
od Ody
To jsou klasické převodovky 3:1, ale z "bláta", mnohem lepší jsou ty převodovky uváděné výše, označované jako 4:1 , které mají kola ocelová. Mám je též v Kingtigeru a potvzuji Milanův názor.
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Napsal: 05 dub 2013, 10:32
od Bojla
No tak to na to s..u
ať žijí prodejci :cry
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Napsal: 08 dub 2013, 21:06
od spitfiremk1
Bojla píše:No tak to na to s..u
ať žijí prodejci :cry
...Tak to ses teda napálil...říkáš, že jsou bez vaklu, no mě právě kvúli vaklu, odešly za dva měsíce (jedna)
kolečko na vývodovém hřídeli na hnací kolo nebylo odlito na střed hřídele, ale o cca dvě desetiny mm mimo střed, takže to byla vlastně ozubená vačka...
, která na jednom pulkruhu brala moc do zubů a na druhém skoro za konečky a tam se pak udělala holina a přerušil se přenos otáčení..I když jsem na druhém kusu co zbyl,spočítal veškeré vůle v ložiscích na všech kolech, resp.hřídelích, tak to dalo dost velkou celk.vúli, hrozící vyskakováním kol ze záběru.Zuby musí zkrátka mít ponor do sebe na celou výšku modulu zubu s vůlí max onu jednu desetinku, ale měřeno jen mezi boky zubů v plné hloubce záběru..Pokud najdeš to co já, ihned to vrať s řádným odůvodněním.Za těch 1400 kč to stojí, nehledě k tomu že přidáš cca dalších 500-700 kč a máš kvalitu..
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Napsal: 11 dub 2013, 00:01
od Bojla
spitfiremk1 píše:Bojla píše:No tak to na to s..u
ať žijí prodejci :cry
...Tak to ses teda napálil...říkáš, že jsou bez vaklu, no mě právě kvúli vaklu, odešly za dva měsíce (jedna)
kolečko na vývodovém hřídeli na hnací kolo nebylo odlito na střed hřídele, ale o cca dvě desetiny mm mimo střed, takže to byla vlastně ozubená vačka...
, která na jednom pulkruhu brala moc do zubů a na druhém skoro za konečky a tam se pak udělala holina a přerušil se přenos otáčení..I když jsem na druhém kusu co zbyl,spočítal veškeré vůle v ložiscích na všech kolech, resp.hřídelích, tak to dalo dost velkou celk.vúli, hrozící vyskakováním kol ze záběru.Zuby musí zkrátka mít ponor do sebe na celou výšku modulu zubu s vůlí max onu jednu desetinku, ale měřeno jen mezi boky zubů v plné hloubce záběru..Pokud najdeš to co já, ihned to vrať s řádným odůvodněním.Za těch 1400 kč to stojí, nehledě k tomu že přidáš cca dalších 500-700 kč a máš kvalitu..
No radost jsi mě tím neudělal
, ale díky za rady co mám prověřit.
kdyby to nebylo z DE tak, už jsou poslány zpět