Úprava hadíc na vzduch na kryte motora.
Počas vianočných sviatkov som pracoval na oddelení vrchnej časti vane od spodnej.
Priorita bola spraviť čo najlepšie držiak hadíc nad krytom motora.
Použil som na to lepty z ABERu.16002.No nachádzajú sa tam len 2 kusy na prekrytie medzi tyčkami.
2 kusy som dorobil.
Na tyčky som použil zváraci drôty fí 1,1mm.Narezaný závit 1,1 a nasadené funkčné matičky zo závitom.
Drôt je dostatočne tuhý a pruží.
Na spevnenie držiaku hadíc je to celé spojené ešte zo spodu vane.Plastová 3mm podložka.Medzi 2 tyčkami.
Tuhosť je vynikajúca.Tak nehrozí vylomenie.
Samotná hadica na vzduch bola pancierova hadica niečo podobné ako je hadice od sprchy.
Predáva sa len imitácia od ABERu.Mosadz a ten tvar je len poohýbany plátok mosadze do trubičky.
K našim tankom sa dodáva plastová,alebo pletená hadička ( TAMIYA).Tú moju som dostal od Milana.Vďaka
Dodal som jej ďalšie pancierovanie v podobe kovového sita.Materiál sito voči muchám na okno.
Po skrátení zospodu stočené 2 voľné konce drôtov.Tak vznikla trubičky.
Dodané sponky z ABERu na prichytenie hadíc.
Samozrejme spravil som fotky z práce budú dodané.
Na kryte motora sú po stranách 2 držiaky na jeho dvíhanie.
Nie sú vyrobené správne.Sú krátke.
Správne majú byť až k jeho okraju,pod vežou.
Materiál zase ten zváraci drôt fí 1.1mm.
Ten drôt je natočený na cievkach nie tyčky.
Dnes som to dokončoval.
Zajtra pošlem doobedu fotky pajakovi.Ešte,že ho mám.
Pre tak náročné publikum sa robí pomalšie,ale stojí to potom zato.
Čakám na termín u scoutT34a a ešte standarda na osadenie ELMODu.
Zatiaľ to vyzerá,že vaňa tanku je pripravená tak bude čas na lepty.
solo