solo Tiger
Re: solo Tiger
Moc pěkně udělané!
Radek
Radek
Re: solo Tiger
Ahoj, nejvíc mně rozesmála věta, boj o ložiska. ))
Takže solo...... i tentokrát jsi tento boj vyhrál. Super práce.
Bean
Takže solo...... i tentokrát jsi tento boj vyhrál. Super práce.
Bean
Re: solo Tiger
Pri týchto typov prevodoviek sa osadzuje do vane najprv ľavá a potom pravá.
Teraz je to opačne.Najprv pravá a ľava je pootočená o 90°.
Potom zaskočí do vybratia na pravej strany prevodovky.
Teší ma Váš záujem a ďakujem.
Tak viem ,že ten čas nebol márny.
Stále je dôvod niečo vylepšovať...
solo
P.s.Dnes prebehla motorová skúška pri namazaných prevodovkách.Najviac to vyhadzovalo plastickú vazelínu od motora v redukcii.
Tak som to zakrytoval.
Fotky potom pošlem s osadenými podpornými ložiskami na vystúpnej hriadeľke.
Až teraz prišiel čas na môj 1.ELMOD
Teraz je to opačne.Najprv pravá a ľava je pootočená o 90°.
Potom zaskočí do vybratia na pravej strany prevodovky.
Teší ma Váš záujem a ďakujem.
Tak viem ,že ten čas nebol márny.
Stále je dôvod niečo vylepšovať...
solo
P.s.Dnes prebehla motorová skúška pri namazaných prevodovkách.Najviac to vyhadzovalo plastickú vazelínu od motora v redukcii.
Tak som to zakrytoval.
Fotky potom pošlem s osadenými podpornými ložiskami na vystúpnej hriadeľke.
Až teraz prišiel čas na môj 1.ELMOD
Naposledy upravil(a) solo dne 26 zář 2017, 18:56, celkem upraveno 1 x.
,,Z tohto klubu sa neodchádza, buď Ťa vyhodia,alebo ,,Tu,, zomrieš....,,
Re: solo Tiger
Tak ti přeji ať to dlouho a dobře jezdí. Vláďa
Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky
Re: solo Tiger
gratuluju k rozlousknutí oříšku, máš to super a věřím že to bude i parádně jezdit!
Re: solo Tiger
Ložiská na výstupnej hriadeli.
Dnes som osadil ložiská na hriadeľky.
Sú prilepené tmelom. Mám s ním dobré skúsenosti.Používa sa na tmelenie pecí,krytov prevodoviek.Odoláva vysokým teplotám a má dobrú priľnavosť na rôzne povrchy.
Predáva sa len v červenej farbe. Taký istý odtieň ako používali Nemci základnú červenú farbu. No nedá sa premaľovať,tak si to hneď vyčistite.
Značka TEKASIL acetat 300°
Fotky zase po 22.00h. Paják pracuje.
solo
Dnes som osadil ložiská na hriadeľky.
Sú prilepené tmelom. Mám s ním dobré skúsenosti.Používa sa na tmelenie pecí,krytov prevodoviek.Odoláva vysokým teplotám a má dobrú priľnavosť na rôzne povrchy.
Predáva sa len v červenej farbe. Taký istý odtieň ako používali Nemci základnú červenú farbu. No nedá sa premaľovať,tak si to hneď vyčistite.
Značka TEKASIL acetat 300°
Fotky zase po 22.00h. Paják pracuje.
solo
Naposledy upravil(a) Anonymous dne 28 kvě 2018, 14:58, celkem upraveno 4 x.
,,Z tohto klubu sa neodchádza, buď Ťa vyhodia,alebo ,,Tu,, zomrieš....,,
Re: solo Tiger
Ahoj.
Tak zase niečo no tej novej vani . Rozpohyboval som tie pojazdové kolesá.
Najprv som poodbrusoval odliatky po tlakovom lisovaní z vnútra kolies a nápisy MATO. Chýbajúci materiál doplnený sek. lepidlom . Po prebrúsení premaľované...
Kolesá sú bez ložisiek.No idú úplne ľahko a pri jazde sa ešte to zlepší....Trochu mi vadí,že nie sú celkom kolmo odvŕtané a tak trochu šmajdajú do vajca. Hlavne tie z vonkajšej strany....
Vôle na osičkách sú odstránené tak,že sú pod hlavičkami sú podložky z ABS /staré kartičky z lyžiarských vlekov. /
Takže je odstráné voľné pohybovanie do strany a tým pádom navádzanie pásu na spadnutie. Toľko teória-potom to ukážu skúšky pri jazde.
Čaká ma ešte osadenie napínacieho kolesa na ložiská po 2 ks do každého. Potom nahodím pásy a odskúšam jazdu.
A ešte jedna vec.
Osvedčilo sa mi prebrusovanie s nalepeným brúsnym papierom pomocou obojstranného lepidla na zaťahovacej páske . Tá ktorá sa používa - napr.na zväzky káblov. Pohodlne sa dá kontrolovať sklon a prehnutie k brúsenému povrchu.
Po zanesení brúsneho papiera sa odlepí a odstihne od konca 1 cm a pokračuješ ďalej.
Tak zase niečo no tej novej vani . Rozpohyboval som tie pojazdové kolesá.
Najprv som poodbrusoval odliatky po tlakovom lisovaní z vnútra kolies a nápisy MATO. Chýbajúci materiál doplnený sek. lepidlom . Po prebrúsení premaľované...
Kolesá sú bez ložisiek.No idú úplne ľahko a pri jazde sa ešte to zlepší....Trochu mi vadí,že nie sú celkom kolmo odvŕtané a tak trochu šmajdajú do vajca. Hlavne tie z vonkajšej strany....
Vôle na osičkách sú odstránené tak,že sú pod hlavičkami sú podložky z ABS /staré kartičky z lyžiarských vlekov. /
Takže je odstráné voľné pohybovanie do strany a tým pádom navádzanie pásu na spadnutie. Toľko teória-potom to ukážu skúšky pri jazde.
Čaká ma ešte osadenie napínacieho kolesa na ložiská po 2 ks do každého. Potom nahodím pásy a odskúšam jazdu.
A ešte jedna vec.
Osvedčilo sa mi prebrusovanie s nalepeným brúsnym papierom pomocou obojstranného lepidla na zaťahovacej páske . Tá ktorá sa používa - napr.na zväzky káblov. Pohodlne sa dá kontrolovať sklon a prehnutie k brúsenému povrchu.
Po zanesení brúsneho papiera sa odlepí a odstihne od konca 1 cm a pokračuješ ďalej.
Naposledy upravil(a) pajak7 dne 28 kvě 2018, 14:58, celkem upraveno 1 x.
Re: solo Tiger
Dost velká paráda. Jen tak dál. Držím palce.
bean
bean
- Milan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 2784
- Registrován: 28 led 2009, 23:54
- 15
- Lokalita: Cvrčovice,Brno-venkov
Re: solo Tiger
Pěkně si s tím hraješ.
Re: solo Tiger
Kamaráti,teší ma Váš záujem! Dnes som vybrusoval na napínacích kolesách tú trubičku, okolo ktorej sa otáča tá osička.Bude to na 2 ložiská.Naposledy to takto spravil Milan.solo
,,Z tohto klubu sa neodchádza, buď Ťa vyhodia,alebo ,,Tu,, zomrieš....,,