Re: solo Tiger
Napsal: 06 zář 2017, 20:16
Počas prázdnin som sa pokúšal osadiť do vane prevodovky od Taigenu 1/4 s redukciami.
Spravil som zopár pokusov a každý,kto si to skúsil vie čo je to za pakáreň.Bojuje sa o milimetre.
Na teraz som to vzdal.
Vrátim sa k tomu,až rozbehám Tigra na ELMOD.
Na vani som potreboval spraviť z predu podporný rám na 12 ks článkov reťaze.
Pred časom predával niečo podobné ASIATAM,ale vošlo sa tam 10ks.Zase to bolo z tej zinkovej zliatiny a prasklo to po chvíľke.
Prerobil som to na 11ks článkov na starej vani.
Na novú vaňu som sa rozhodol dať tých 12ks.
Je tam málo miesta na skrutkovanie vo vnútri vane a tak bolo potrebné to celé premyslieť.
Použil som špajchle fí 2mm z bicykla a matičky/kniple/2ks.
Podporný rám je zhotovený z ocele kvôli letovaniu.Hrúbka 1mm,šírka 7,3ale potom zbrúsené na 7,1mm.
Rám má hrúbku ako pásy 6-5,9mm z vnútornej strany.
Z vonkajšej strany vane po okrajoch mám už prilepené imitácie/zinok/ ďalšieho spevnenia prevodoviek na hnacie kolesá.
Tiež to obmedzuje pri osadení.
Tak isto aj matice na ťažných okách. Treba si to dobre rozmerať.
Z matíc som zbrúsil a ostali takmer trubičky zo štvorhranom.
Na montáž som použil -bit- po výbruse. Taký jednorázový kľúč.
Pásy sa dajú pomerne tesne vložiť aj vybrať.
Viac na fotkách,ktoré prídu od pajaka...
Napíšte...
solo
Spravil som zopár pokusov a každý,kto si to skúsil vie čo je to za pakáreň.Bojuje sa o milimetre.
Na teraz som to vzdal.
Vrátim sa k tomu,až rozbehám Tigra na ELMOD.
Na vani som potreboval spraviť z predu podporný rám na 12 ks článkov reťaze.
Pred časom predával niečo podobné ASIATAM,ale vošlo sa tam 10ks.Zase to bolo z tej zinkovej zliatiny a prasklo to po chvíľke.
Prerobil som to na 11ks článkov na starej vani.
Na novú vaňu som sa rozhodol dať tých 12ks.
Je tam málo miesta na skrutkovanie vo vnútri vane a tak bolo potrebné to celé premyslieť.
Použil som špajchle fí 2mm z bicykla a matičky/kniple/2ks.
Podporný rám je zhotovený z ocele kvôli letovaniu.Hrúbka 1mm,šírka 7,3ale potom zbrúsené na 7,1mm.
Rám má hrúbku ako pásy 6-5,9mm z vnútornej strany.
Z vonkajšej strany vane po okrajoch mám už prilepené imitácie/zinok/ ďalšieho spevnenia prevodoviek na hnacie kolesá.
Tiež to obmedzuje pri osadení.
Tak isto aj matice na ťažných okách. Treba si to dobre rozmerať.
Z matíc som zbrúsil a ostali takmer trubičky zo štvorhranom.
Na montáž som použil -bit- po výbruse. Taký jednorázový kľúč.
Pásy sa dajú pomerne tesne vložiť aj vybrať.
Viac na fotkách,ktoré prídu od pajaka...
Napíšte...
solo