Stránka 2 z 4
Re: KV-2 MT-1
Napsal: 14 zář 2022, 08:41
od Rob
To bude parádička.
Re: KV-2 MT-1
Napsal: 14 zář 2022, 20:00
od Shotek
Re: KV-2 MT-1
Napsal: 16 zář 2022, 18:43
od Vítek
To vypadá zajímavě, budu sledovat
Re: KV-2 MT-1
Napsal: 17 zář 2022, 21:05
od hranicak11
Re: KV-2 MT-1
Napsal: 21 zář 2022, 23:25
od Shotek
klucí, díky za podporu a hlásím, že pohon je zase o kousek dál...
potřeboval jsem převodovky uchytit napevno k rámu
na svrtání otvorů jsem musel vyrobit přípravek, abych to trefil...
no a tady je už sestava výstupní hřídele a celý ten ánsámbl pohromadě...
no a konečně jak to vypadá poskládaný
teď musím vyšpekulovat, jak to celý uchytit do korby...
https://shotek-t34.rajce.idnes.cz/KV-2_MT1/
Re: KV-2 MT-1
Napsal: 22 zář 2022, 07:13
od sakulajda
super
Re: KV-2 MT-1
Napsal: 26 črc 2023, 20:42
od Shotek
Re: KV-2 MT-1
Napsal: 26 črc 2023, 21:20
od sakulajda
wau
Re: KV-2 MT-1
Napsal: 31 črc 2023, 07:51
od Shotek
Takže první jízdní zkoušky bohužel odhalily, že originální motory sice fungují, ale mají problém udržet pás zabržděný při otáčení na adhezivním povrchu jako je koberec a tím pádem nejsou moc vhodné...
Zároveň redukce rychlosti by mohla být taky o něco větší, pořád je to dost rychlé ...
Zkusil jsem tedy na aktuální převodovky dát MFA motory řady 540 a uvidí se, jak moc to pomůže.
Pokud to nebude ono, budu muset pořídit verzi s vyšším převodovým poměrem, tzn. místo stávajících 1:100 tam dát 1:150 nebo lépe 1:200.
aktuálně to vypadá následovně...
Re: KV-2 MT-1
Napsal: 02 srp 2023, 23:50
od CuMeL
Líbí se mi, že laboruješ, asi jako já. Pravda, stojí to víc, než bys chtěl. Ale zaručeně, metodou pokusů a omylů, se k uspokojivému výsledku dostaneš. Držím palce