Re: TIGER I
Napsal: 31 srp 2017, 23:23
dobře jsi začal, jen tak dál...
jsem zvědavý na pokračování!
jsem zvědavý na pokračování!
Taky už jsem pájení Al zkoušel a určitě to jde, ale osobně vidím hlavní problém v uhlídání potřebné teploty spojovaných částí, aby jednak byly dostatečně ohřáté, aby spoj držel a zároveň aby teplota dílů nepřesáhla teplotu tání AL a nezačal se materiál deformovat/tavit... Čím slabší materiál se spojuje, tím to je pochopitelně náročnější.LK88 píše:já jsem taky zvědavý, hlavně na letování Al, taky jsem se o to trochu zajímal a nepříjde mi to zrovna, alespoň v mých domácích podmínkách reálné, tak jsem na tebe zvědav ,říkal jsem si proč jsi zvolil AL, a ne normalní plech, přijde mi to jednoduší a měl by potom tank i pěknou váhu
to je jasné, jinak to být ani nemůže, aby to vůbec fungovalo, já jen upozorňoval na relativně malý rozdíl teplot tání tyčky a spojovaného materiálu a že tím pádem to není úplná brnkačka, to je vše...Miloš píše:Pájím to na tvrdo plamenem a používám pájecí tyčky na hliník mají nižší bot tání než al plech.
Zdařilá práce,holt si budu muset rozšířit obzory .Miloš píše:Pájím to na tvrdo plamenem a používám pájecí tyčky na hliník mají nižší bot tání než al plech.
https://milos1503.rajce.idnes.cz/Tiger_I#P1040963.jpg
https://milos1503.rajce.idnes.cz/Tiger_I#P1040962.jpg
https://milos1503.rajce.idnes.cz/Tiger_I#P1040964.jpg
Sranda to fakt není tohle je podvozek č.2 ten první bylo opravdu testování materiálu, teplot a hořáku.Shotek píše:to je jasné, jinak to být ani nemůže, aby to vůbec fungovalo, já jen upozorňoval na relativně malý rozdíl teplot tání tyčky a spojovaného materiálu a že tím pádem to není úplná brnkačka, to je vše...Miloš píše:Pájím to na tvrdo plamenem a používám pájecí tyčky na hliník mají nižší bot tání než al plech.
jinak - pěkná práce s kovem!