Vojta.. píše:Zdravim ...ja bych do toho rozhodně nešel...podvozek je udělany hrozně , když se na něj lepe podivate .
srovnejte podvozek tohohle tečka s tečkem torra nebo skutečneho tanku
No vypadá to, že tady hodnotíte dojem z fotky a nemáte ještě tank na stole...
Já na své téčko od torra hledím denně co kolem něj
a v ruce ho mám 2x týdně, výkresy sedí s torrem suprově.. Nedalo mi to a postavil svůj model do stejné pozice jako je ten od HL na fotoodkazu na stůl a díval se pod cca stejným úhlem na můj tank a mohu na 90 proc. tvrdit, že je vše v pořádku..Co v pořádku není, je akorát to, že pásy by chtěly přidat jeden dvoučlánek, aby si poslušně lehly na pojezdová kola. mezera mezi koly a blatníkem odpovídá, ale ty našponované pásy těsně pod ním, tank opticky zvyšují. Navíc je napínací kladka na excentru pootočena do pozice maximálního napnutí pásu, takže pokud je zachován systém od Torra, že se dá přestavovat, je třeba s ní sjet dolů a blíž prvnímu kolu a možná článek na víc nebude třeba..Pokud HL napínání neřeší, jako na všech svých modelech, bude problém..mám totiž podezření, že se nejedná o Torro, ale o trumpetera, protože má správný tvar poklopu řidiče, s kulatými rohy (což Torro má špatně a hranaté) Dále si nedovedu představit, jak by mohli tak blbě zvýšit podvozek, jak tvrdíte, To by museli ta ramena mít možnost vyvěsit se dost hluboko pod tank, nebo by model musel mít i nesprávnou větší výšku vany a ramena by šla až na dno v ní..A to je hloupost , protože boční proporce-výška vany-i celkové obrysy sedí ve zvětšení fotky na monitoru do velikosti modelu od Torra a dá se vše přeměřovat přenášením mír z obrázku na tank a opačně..Pokud zjistíte něco nového, budu rád..Být tento model k dispozici před dvěmi lety, šel bych do něj..Nemusel bych řešit přeměnu vitrínového modelu na funkční, viz sekce T-34 na 40 mhz..
nejde li o život, jde o hov .......