Pershing na návěsu směr LEŠANY.
- Rudyn
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 10 bře 2009, 18:05
- 15
- Lokalita: ROHATEC, okres Hodonín.
Pershing na návěsu směr LEŠANY.
V sobotu 15.1.2011 jsem na pozvání RC klubu Kobylí navštívil jejich klubové setkání v Hodoníně. Zde jsem byl mezi stejně " RC postiženými" jako doma. Bylo se nač koukat a já si procvičil nájezd na návěs v měřítku 1/14.
Je zajímavé, že tahač s návěsem je měřítko 1/14 a já s Peršanem (v 1/16) pásama přesahoval. Holt návěs není podvalník.
Jinak mám vyřídit srdečné pozdravení od kluků z RC Kobylí a snad se s některými v červnu setkáme !!!
Je zajímavé, že tahač s návěsem je měřítko 1/14 a já s Peršanem (v 1/16) pásama přesahoval. Holt návěs není podvalník.
Jinak mám vyřídit srdečné pozdravení od kluků z RC Kobylí a snad se s některými v červnu setkáme !!!
Sportuji rekreačně ... Vrhám stín, dívám se do dálky, skáču do řeči a lezu na nervy !
Re: Pershing na návěsu směr LEŠANY.
Moc pekne. V.
Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky
Re: Pershing na návěsu směr LEŠANY.
Vysvetlete mi prosim rozdil mezi navesem a podvalnikem...
Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky
Re: Pershing na návěsu směr LEŠANY.
Diky za encyklopedicke vysvetleni, ale doposud jsem si jako podvalnik predstavoval to co je na fotkach a kluci pisou, ze to podvalnik neni. Tak jsem z toho jelen. DikyDanieDvo píše:Podvalník je nízkoložný přívěs nebo návěs určený pro přepravu nadměrných nákladů, stavebních strojů a konstrukčních či technologických celků. Podvalníky se obecně rozdělují na spediční a stavební. Stavební i spediční podvalníky se v přívěsovém i návěsovém provedení vyrábějí jak s pevnou délkou ložné plochy tak i roztažitelné - po odjištění se dá ložná plocha roztáhnout do délky.
Návěs je přípojné nemotorové vozidlo, u kterého je část celkové hmotnosti přenášena na tahač návěsů. Dnes se návěsy velmi používají v nákladní silniční dopravě, protože nabízejí velkou ložnou plochu a velkou užitečnou hmotnost. Po připojení návěsu k tahači se z vozidel stane jízdní souprava.
Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky
- Rudyn
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 10 bře 2009, 18:05
- 15
- Lokalita: ROHATEC, okres Hodonín.
Re: Pershing na návěsu směr LEŠANY.
Ahoj. Tohle jsem myslel "obecně" jako podvalník.
Tento je výroba samo-domo. Jsou na něm použitý kola z leteckých modelů.
Tenkrát jsem se ale nepovozil. Tatra nebyla funkční !!!
Tento je výroba samo-domo. Jsou na něm použitý kola z leteckých modelů.
Tenkrát jsem se ale nepovozil. Tatra nebyla funkční !!!
Naposledy upravil(a) Rudyn dne 01 úno 2011, 08:06, celkem upraveno 1 x.
Sportuji rekreačně ... Vrhám stín, dívám se do dálky, skáču do řeči a lezu na nervy !
- Rudyn
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 10 bře 2009, 18:05
- 15
- Lokalita: ROHATEC, okres Hodonín.
Re: Pershing na návěsu směr LEŠANY.
Nazdar Pajaku.
Jak se tak dívám na ty fotky, tak ses s klukama z Kobylí na E-Day 2009 určitě setkal !!!
Sportuji rekreačně ... Vrhám stín, dívám se do dálky, skáču do řeči a lezu na nervy !
Re: Pershing na návěsu směr LEŠANY.
Takze kdyz to shrnu: rozdil je v tom, ze naves nejakou casti vahy spociva na tahaci zatimco podvalnik ne.
Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky
Re: Pershing na návěsu směr LEŠANY.
Podvalník i návěs podle toho co tu našel Deniedvo je to samé jen je rozdíl jesli se jedná o přívěs ,ten má zadní nápravu a přední nápravu s ojíí a návěs má hlavně nápravy vzadu a zapojuje se na točnu která je na tahači.sourekv píše:Takze kdyz to shrnu: rozdil je v tom, ze naves nejakou casti vahy spociva na tahaci zatimco podvalnik ne.
Jinak podvalník je specialní přípojné vozidlo na přepravu především pracovních strojů(Bagry ,buldozéry atd..)
Re: Pershing na návěsu směr LEŠANY.
Snad uz je mi to jasne. Nebijte me prosim... V.pajak7 píše:Podvalník i návěs podle toho co tu našel Deniedvo je to samé jen je rozdíl jesli se jedná o přívěs ,ten má zadní nápravu a přední nápravu s ojíí a návěs má hlavně nápravy vzadu a zapojuje se na točnu která je na tahači.sourekv píše:Takze kdyz to shrnu: rozdil je v tom, ze naves nejakou casti vahy spociva na tahaci zatimco podvalnik ne.
Jinak podvalník je specialní přípojné vozidlo na přepravu především pracovních strojů(Bagry ,buldozéry atd..)
Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky