Vlečka na železnici
- rmichalbarna
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 09 říj 2016, 07:34
- 8
- Lokalita: Most
Re: Vlečka na železnici
Buldozer v akci:
- Pancier
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 346
- Registrován: 27 lis 2010, 12:28
- 13
- Lokalita: Banská Bystrica, Slovensko
Re: Vlečka na železnici
Super, ako živý.
Re: Vlečka na železnici
Peťo, nádhera, trochu jsem nostalgicky uronil slzu když jsem si vzpoměl jak jsme jako malé děti v 70 letech sledovaly jak tenhle buldozer u nás rovnal základy pro panelové domy........opravdu ho máš přesný
- Rudyn
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 10 bře 2009, 18:05
- 15
- Lokalita: ROHATEC, okres Hodonín.
Re: Vlečka na železnici
Ahoj Petře!
V Olomouci nebyl moc čas se Tě zeptat. Proto píšu (ptám se) až nyní. Prozraď TTD tvého RC buldozeru. Kolik kilogramů má nyní tento mazlík s celkovou výbavou (akumulátor, kompletní elektronika atd.)?
P.S. Psal jsi myslím něco o šesti kilech.
R.R.R.
V Olomouci nebyl moc čas se Tě zeptat. Proto píšu (ptám se) až nyní. Prozraď TTD tvého RC buldozeru. Kolik kilogramů má nyní tento mazlík s celkovou výbavou (akumulátor, kompletní elektronika atd.)?
P.S. Psal jsi myslím něco o šesti kilech.
R.R.R.
Sportuji rekreačně ... Vrhám stín, dívám se do dálky, skáču do řeči a lezu na nervy !
Re: Vlečka na železnici
Ahoj,
hmotnost buldozeru i s baterií ( 2 čl. LiPol / 5500mAh ) nakonec činí 7,2 kg. Pohon pásů o šířce 36mm ( =500mm ve skutečnosti ) zajišťují dva pomaloběžné motory řady 540 a o zdvih radlice motor řady 480. Radlice samotná je z nerezu, její jednotlivé díly jsou vyřezány laserem a svařeny u profíkem. Samotný tvar radlice není triviální a musí splňovat určitá pravidla. Samotné tělo stroje a pásy jsou z převážně duralu ( viz. fotky ve vláknu ) a kapota je zhotonea z měkčeného PVC. Výrobou nejsložitějším dílem jsou právě pásy, které jsou zhotoveny kombinací technologií frézování, drátořezu a ručního odrábění.
Šířka buldozeru přes radlici činí 220mm, celkové délce od spodního břitu radlice po vlečnou oj 395mm a výšce s filtrem vzduchu na střeše 240mm. Samotný půdorys pásů je rozměrů 267 x 180mm.
hmotnost buldozeru i s baterií ( 2 čl. LiPol / 5500mAh ) nakonec činí 7,2 kg. Pohon pásů o šířce 36mm ( =500mm ve skutečnosti ) zajišťují dva pomaloběžné motory řady 540 a o zdvih radlice motor řady 480. Radlice samotná je z nerezu, její jednotlivé díly jsou vyřezány laserem a svařeny u profíkem. Samotný tvar radlice není triviální a musí splňovat určitá pravidla. Samotné tělo stroje a pásy jsou z převážně duralu ( viz. fotky ve vláknu ) a kapota je zhotonea z měkčeného PVC. Výrobou nejsložitějším dílem jsou právě pásy, které jsou zhotoveny kombinací technologií frézování, drátořezu a ručního odrábění.
Šířka buldozeru přes radlici činí 220mm, celkové délce od spodního břitu radlice po vlečnou oj 395mm a výšce s filtrem vzduchu na střeše 240mm. Samotný půdorys pásů je rozměrů 267 x 180mm.
- Rudyn
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 10 bře 2009, 18:05
- 15
- Lokalita: ROHATEC, okres Hodonín.
Re: Vlečka na železnici
Díky za informace!!! Byly vyčerpávající!!! R.R.R.
Naposledy upravil(a) Rudyn dne 07 dub 2023, 19:21, celkem upraveno 1 x.
Sportuji rekreačně ... Vrhám stín, dívám se do dálky, skáču do řeči a lezu na nervy !
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...
Re: Vlečka na železnici
Ten buldozer je super. Vždy když podobný stroj vidím v akci a hrne hlínu tak si vzpomenu na mládí jak u nás v obci pod Kunětickou horou dělali silnici po obci. Jezdilo tenkrát 5x skutečných těchto strojů.
Proto model je SUPER.
Pěkná originální stavba.
Proto model je SUPER.
Pěkná originální stavba.
Re: Vlečka na železnici
Péťo nádherná práce a perfektní video z akce .... Už se těším až ho uvidím v akci . Krásný den i prožití svátků Velikonočních ....
Re: Vlečka na železnici
Drobný pokrok ve stavbě: