schwimmwagen od torro
schwimmwagen od torro
rozmyslam o novom modeli,
mate niekto doma schwimmwagen od vyrobcu torro? paci sa mi aj tym ze plava. ake mate s nim skusenosti?
vypada to ze by bolo mozne spravit svietiace reflektory. spravit ich vodeodolne by nebol problem, ale neviem kam by sa mohli pripojit droty aby svietili
Re: schwimmwagen od torro
Zdravím ,
zkušenosti s ním jsou vesměs pozitivní.
Jediný problém jsou plastové poloosy.
Ty se u našeho Schwimma na předku vyvlékaly z unašeče. To se vyřešilo rozříznutím a prodloužením poloosy o pár desetin elektrikářskou dutinkou a slepením zpět.
Další problém s poloosami tvoří přejíždění prahů. Zkrátka vše jde ve voze natvrdo - nemá diferenciály. Proto například při přejezdu koleje se stane , že jedno kolo narazí na tvrdou překážku , vše až na to kolo se točí volně a zkrátka něco musí povolit.
Buď křížek , nebo se zlomí poloosa.
V měkkém terenu není problém.
Poloosy samotné jsou opravitelné , nebo je třeba mít náhradní . Výměna je otázka chvilky a cviku.
Mimochodem v originále se podle pamětníků vozily aspoň dvě náhradní.
Měl stejný problém .
Tak má modelové nejen detaily , ale i poruchy
Jezdíme s ním poměrně často a jezdí i plave pěkně.
zkušenosti s ním jsou vesměs pozitivní.
Jediný problém jsou plastové poloosy.
Ty se u našeho Schwimma na předku vyvlékaly z unašeče. To se vyřešilo rozříznutím a prodloužením poloosy o pár desetin elektrikářskou dutinkou a slepením zpět.
Další problém s poloosami tvoří přejíždění prahů. Zkrátka vše jde ve voze natvrdo - nemá diferenciály. Proto například při přejezdu koleje se stane , že jedno kolo narazí na tvrdou překážku , vše až na to kolo se točí volně a zkrátka něco musí povolit.
Buď křížek , nebo se zlomí poloosa.
V měkkém terenu není problém.
Poloosy samotné jsou opravitelné , nebo je třeba mít náhradní . Výměna je otázka chvilky a cviku.
Mimochodem v originále se podle pamětníků vozily aspoň dvě náhradní.
Měl stejný problém .
Tak má modelové nejen detaily , ale i poruchy
Jezdíme s ním poměrně často a jezdí i plave pěkně.
Re: schwimmwagen od torro
Potvrzuji Davidovi zkušenosti, se schwimem mám najeto docela hodně, autíčko vzhledek k velikosti jezdí opravdu dobře a má solidní průchodnost. S poloosama jsem problém neměl ale vyskytl se mi problém s pohonem lodního šroubu.....zatím jsem auto nerozebíral abych zjistil kde je chyba, s tím počkám až na konec sezony. Nicméně s autem jako takovým na suchu velká spokojenost a myslím že i pohon šroubu který mi přestal fungovat bude nějaká lehce odstranitelná maličkost. Jinak doporučuju model vybavit balonovými pneumatikami.
Re: schwimmwagen od torro
Kdybys s ním nedráždil na jezírku v japonsku kachny tak by ti fungoval i šroub bez problémů...
Vandale co leze do jezírek japonské zahrady v japonsku a loví tam potopenou ztracenou válečnou techniku.
Re: schwimmwagen od torro
Co se týče plavebních schopností , platí to co u originálu.
Nejlíp mu je v klidné vodě.
Běžně s ním jezdíme v tůni pod barákem na Metuji. Bez problému jezdil i na rybníce, dokonce i na vyšších vlnkách - ty by se daly přirovnat k mírným vlnám na moři u originálu.
Ten den mírně foukalo.
Pokud figury posádky , tak buď žádnou ,nebo dvě.
Pokud je jen řidič. tak je auto ve vodě mírně nakloněné k jedné straně a hůře manévruje.
Jen pro zajímavost máme i Ford GPA od Torro a ten podobně jako originál plave rychleji , je díky pevnému šroubu schopen ve vodě i couvat.
Jak řekl Petr NC : Schwimmwagen je auto co naučili plavat.
Ford GPA je loď s koly.
Nejlíp mu je v klidné vodě.
Běžně s ním jezdíme v tůni pod barákem na Metuji. Bez problému jezdil i na rybníce, dokonce i na vyšších vlnkách - ty by se daly přirovnat k mírným vlnám na moři u originálu.
Ten den mírně foukalo.
Pokud figury posádky , tak buď žádnou ,nebo dvě.
Pokud je jen řidič. tak je auto ve vodě mírně nakloněné k jedné straně a hůře manévruje.
Jen pro zajímavost máme i Ford GPA od Torro a ten podobně jako originál plave rychleji , je díky pevnému šroubu schopen ve vodě i couvat.
Jak řekl Petr NC : Schwimmwagen je auto co naučili plavat.
Ford GPA je loď s koly.